Zaterdag (als ik me kan beheersen) ga ik testen. Dat is dus 3 dagen na mn nod. Morgen zit ik op dag 14 na mn ei dus..... Ik hoop ook zo dat het raak voor jou is he...ik duim voor je x Nu lekker een ovenschotel met vis maken jummie
vandaag is mijn NOD nog geen te zien hier maar ik heb al wel 2 dagen flinke buikkrampen, dus ik vrees dat het binnen nu en een dag of 2 wel raak is bah, die spanning kan ik echt niet tegen! groetjes kirsten
shartje, daantje en kareltje bij jullie is het erg spannend duim voor jullie en voor de andere dames laat de roze namen maar komen allemaal in de hummer!
Mag voor jou inderdaad ook wel snel raak zijn, je bent ook al een tijd aan het wachten op je beebje....
Hallo, hier ben ik weer. Ze hebben op mijn werk Zwangerschapspagina geblockt, dus da's balen. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Begin nu toch wel weer wat hoop te krijgen na die negatieve test van zondag. Maar ik wacht toch tot zaterdag met opnieuw testen. Heb ook geen testen in huis, dus kom ook niet in de verleiding. Groetjes, Marieke
Even snel: JAAAAAAAAAAAAAA! Voor het eerst heb ik een positieve ovulatietest in handen! Ik moest er gewoon van huilen zo blij ben ik. Ik heb een fotootje in mijn album gezet. Nu nog even flink klussen hahahah!
Hey dames, Het wordt spannend morgen voor veel dames zie ik. Succes allemaal met testen en hopelijk wordt het vanaf morgen een stuk rozer. Ik heb morgen zelf ook mijn nod. Had echter gisteren een soort bruinig sliertje (soory) dacht dat het misschien begin ongi zou zijn, maar heb daarna nergens last meer van gehad. Ga er wel vanuit dat het gaat komen, of zou het iets anders geweest kunnen zijn? Als ik morgen niet ongi wordt wacht ik nog tot zaterdag af en ga dan testen. Als ik dat volhou tenminste! Ik wacht omdat dit mijn tweede keer ongi na pil is en de kans me groot lijkt dat er nog niet echt regelmaat is. Fijne avond allemaal en ik zal voor iedereen die gaat testen duimen morgen. Groetjes, Vlinder
Marieke, Daantje en de rest, succes met wachten. Ik kan eindelijk gericht aan de slag! Fl3xgirl, balen zeg van dat nieuws. Het is toch wel goed dat je even rust houdt, want dan kan het alleen maar beter en sneller genezen! Kun je je wel goed vermaken? Een dikke knuffel in ieder geval en alles komt goed! Doei
Mijn zoontje is sinds 5 dagen zindelijk...zelfs snachts...heb net zijn (hopelijk) laatste luieremmerzak weggegooid... Ik wilde graag wachten met zwanger worden tot hij zindelijk was en bijna 4...Hij is zindelijk en in januari 4... Ik wil zwanger zijn!
Ja mensen, zet mij maar in het rood, ben gisteravond nog ongi geworden... Ik moet zeggen dat ik deze keer wel ietwat teleurgesteld was. Maar goed, gelukkig heb ik al best een regelmatige cyclus. En daar mag ik volgens mij al heel blij mee zijn.
Dank je meid. Ik heb nu even een vraag, mijn man en ik vragen ons af of de eisprong nu 14 dagen voór je ongi of 14 dagen na je ongi is? Misschien raar geformuleerd, maar hopelijk snapt iemand me.