Volgens mij is die 14 dagen voor je ongi. Ik had net een beetje gelige afscheiding. Heb maar een tampon ingedaan. Straks maar even kijken. Hopelijk is het niet een voorbode van
Je luteale fase kan varieren van 10 tot 16 dagen (de fase na je ei). Misschien moet je eens ovu-testen gebruiken dan weet je het 100% zeker hoe je cyclus is.
hallo dames ik ben een tijdje afwezig geweest maar we gaan er weer volle bak voor hihihi. inmiddels alweer met de 6de ronde bezig pfff wat vliegt de tijd zeg! mijn NOD is deze maand 17/9. spannnennndd iedereen heel veel succes!
wel raar inderdaad die 45, misschien dan toch een vmk, had namelijk ook allerlei kwaaltjes (kan ik me natuurlijk ook hebben ingebeeld), het heeft onze vakantie trouwens niet negatief beinvloed ofzo, dus heb geen spijt ervan gehad dat we voor de vakantie begonnen waren (was al wel vanaf maart gestopt met de pil, hoor...) wat betreft het pendelen, bij de lounge staat een topic over pendelen en daarin kan je vinden wie er nu actief aan het pendelen zijn, diegene kan je een pb-tje sturen met je voor- en achternaam, geboortedatum en de vraag waarvoor gependeld moet worden bv: "wanneer word ik zwanger?" jij natuurlijk ook veel succes met zwanger worden! hopelijk lukt het ons snel....
ik heb de hele dag zo'n last gehad van rechtsonder in mn buik (geen ongie buikpijn, dat zit altijd meer naar het midden), het trekt ook door naar mn bovenbeen? weet iemand misschien wat dit kan zijn? Ik snap er niets van...
Klinkt als eipijn, Surf. Hoop het niet voor je, zou dan weer een heel lange cyclus zijn, maar zou toch voor de zekerheid je mannetje nog even mee naar boven sleuren
daar geen last van Iets zere tepels maar heb ik wel vaker na ei En af en toe eens wat steekjes in het midden of links of rechts
Hoi meiden, Marieke15 en Racebabe: bedankt voor het duimen meiden. Marieke74: Die gelige afscheiding heb ik ook zo af en toe. geen idee wat dat inhoud. Daantje: pfffff, dat wachten duurt i.d.d. erg lang. Hier nog steeds krampjes, krampjes en nog eens krampjes....en oh ja.....steekjes....en... Morgen maar weer eens verder kijken. x
flex wat lees ik nou toch allemaal! ziet erniet zo heel goed uit je dikke darm? ook ontstoken> of gescheurd hoe krijg je dta voor elkaar maar krijg je antobiotica? hoop niet dat het gaat onsteken meid nou 1 voordeel je mag lekker ff "proberen"te genieten van je vrije dagen dat is ook wel het enigste positfe eraan ik moet morgen ochtend soliciteren om 10 uur krijg de kriebels maar hoop dat het wat is en dat het leuke collegas zijn hou jullie op de hoogte heb vandaag me eerste ovutest gedaan en die was nartuurlijk nega maar zag wel een licht 2 streepje dus hij moet in aantocht zijn
Belt net een collega van me op: He kan je een uurtje langer blijven.... ik zo uhhh NEEE wil naar huis! Pfff soms snap ik collega's echt niet, zit je dienst er bijna op en dan gaan ze pas bellen.
ja, rare mensen, collega´s... nog iets raars± waarom valt een net gesmeerd toastje met heerlijke tonijnsalade altijd met de verkeerde kant naar beneden= huh=mijn toetsenbord doet raar...ben m´n tekens een beetje kwijt===)vraagteken' AAAAAARG! helluppie! Mijn symbooltjes doen niet meer wat ik wil! Alleen het uitroepteken doet het nog. Wat heb ik nou weer gedaan, vraagteken,. Phoe als je al die tekens moet uitschrijven ben je veel langer bezig.