NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    tja, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, is het beiden het geval :D

2. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Volgens mij is die 14 dagen voor je ongi.

Ik had net een beetje gelige afscheiding. Heb maar een tampon ingedaan. Straks maar even kijken. Hopelijk is het niet een voorbode van :evil:

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Duh! :p;)

Maar ik ging even uit van een cyclus van 30 dagen, ongeveer dan, gezien mijn vorige cyclussen.

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    :D je wordt vaak ongi 14 dagen na je ei.. dus ei is 14 dagen voor je ongi. ja logica amy haha

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Je luteale fase kan varieren van 10 tot 16 dagen (de fase na je ei).
    Misschien moet je eens ovu-testen gebruiken dan weet je het 100% zeker hoe je cyclus is.

6. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    hallo dames :) ik ben een tijdje afwezig geweest maar we gaan er weer volle bak voor hihihi. inmiddels alweer met de 6de ronde bezig pfff wat vliegt de tijd zeg! mijn NOD is deze maand 17/9. spannnennndd :D iedereen heel veel succes!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wel raar inderdaad die 45, misschien dan toch een vmk, had namelijk ook allerlei kwaaltjes (kan ik me natuurlijk ook hebben ingebeeld), het heeft onze vakantie trouwens niet negatief beinvloed ofzo, dus heb geen spijt ervan gehad dat we voor de vakantie begonnen waren (was al wel vanaf maart gestopt met de pil, hoor...)
    wat betreft het pendelen, bij de lounge staat een topic over pendelen en daarin kan je vinden wie er nu actief aan het pendelen zijn, diegene kan je een pb-tje sturen met je voor- en achternaam, geboortedatum en de vraag waarvoor gependeld moet worden bv: "wanneer word ik zwanger?"
    jij natuurlijk ook veel succes met zwanger worden! hopelijk lukt het ons snel.... :)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb de hele dag zo'n last gehad van rechtsonder in mn buik (geen ongie buikpijn, dat zit altijd meer naar het midden), het trekt ook door naar mn bovenbeen? weet iemand misschien wat dit kan zijn? Ik snap er niets van...

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Brrr ik heb het koud en moet heel veel plassen
    Hmzzz

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Klinkt als eipijn, Surf. Hoop het niet voor je, zou dan weer een heel lange cyclus zijn, maar zou toch voor de zekerheid je mannetje nog even mee naar boven sleuren ;)

11. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    danjo, ik ook, en ben bij vlagen miselijk, en heb zere borsten..

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Miepie voor jou wordt het nu ook al spannend he ;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    daar geen last van
    Iets zere tepels maar heb ik wel vaker na ei
    En af en toe eens wat steekjes in het midden of links of rechts :)

14. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Hoi meiden,

Marieke15 en Racebabe: bedankt voor het duimen meiden.

Marieke74: Die gelige afscheiding heb ik ook zo af en toe. geen idee wat dat inhoud.

Daantje: pfffff, dat wachten duurt i.d.d. erg lang.

Hier nog steeds krampjes, krampjes en nog eens krampjes....en oh ja.....steekjes....en...

Morgen maar weer eens verder kijken.

x

15. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Ik duim voor je !

Laat je het ons nog even weten :)

x

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

bannercheck

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

flex wat lees ik nou toch allemaal!
    ziet erniet zo heel goed uit je dikke darm? ook ontstoken> of gescheurd hoe krijg je dta voor elkaar
    maar krijg je antobiotica? hoop niet dat het gaat onsteken meid
    nou 1 voordeel je mag lekker ff "proberen"te genieten van je vrije dagen dat is ook wel het enigste positfe eraan

ik moet morgen ochtend soliciteren om 10 uur krijg de kriebels maar hoop dat het wat is en dat het leuke collegas zijn hou jullie op de hoogte

heb vandaag me eerste ovutest gedaan en die was nartuurlijk nega maar zag wel een licht 2 streepje dus hij moet in aantocht zijn

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Belt net een collega van me op: He kan je een uurtje langer blijven.... ik zo uhhh NEEE wil naar huis!

Pfff soms snap ik collega's echt niet, zit je dienst er bijna op en dan gaan ze pas bellen.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, rare mensen, collega´s...

nog iets raars± waarom valt een net gesmeerd toastje met heerlijke tonijnsalade altijd met de verkeerde kant naar beneden=

huh=mijn toetsenbord doet raar...ben m´n tekens een beetje kwijt===)vraagteken' AAAAAARG!

helluppie! Mijn symbooltjes doen niet meer wat ik wil! Alleen het uitroepteken doet het nog. Wat heb ik nou weer gedaan, vraagteken,.
    Phoe als je al die tekens moet uitschrijven ben je veel langer bezig.

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hahahaha meid toch, maar wel lekker tonijnsalade... hmmm breng is een toastje hahahaha

Deel Deze Pagina