Dames...ik ga op naar het vliegtuig, ronde 3 is net aangebroken na een zeer korte cyclus van 23 dagen?!?
Hey girls, Moet vandaag ongi worden. Tot nu toe nog nix. Hoop dat het zo blijft. Hou julllie op de hoogte of de roze hummer nog langs komt rijden Veel liefs daantje
hey meiden nog ffsnel ik ga nu weg naar mischien me nieuwe toekomstige baan! duim voor me spreek jullie straks
Dat is het enige voordeel, heb mn banner nu maar op het gemiddelde ingesteld...hey ik blijf nog in september! Kan dus nog in de hummer. Mijn nieuwe NOD zal dan ongeveer 30 september zijn. Ik had gister al getest omdat ik me zo beroerd voelde... Wist eigenlijk wel dat het veeeel te vroeg zou zijn maar dat viel dus allemaal nog wel mee
Ik ben hartstikke zenuwachtig! 1130-1330 heb ik mn tussenbeoordeling. En ga ik ze vertellen dat we vrijdag mogen starten met de medicijnen voor de ivf... Ik ben zo bang hoe ze gaan reageren. Maar aan de andere kant dit is gewoon mn wens. (ik zit nu al te huilen dus zal straks ook wel moeten huilen....) Vanmorgen negatief getest. Ik hoop maar dat ik niet vandaag maar morgen ongesteld ga worden zodat ik vrijdag met de ivf medicijnen kan beginnen.
hey funnyme, leef met je mee meis, Het is ook soms oneerlijk verdeelt. Degene die er niet mee bezig zijn worden het ongepland (bedoel er nix verkeerds mee) en degene die het heel graag willen lukt het niet. Ik zal 7-9 aan je denken en voor je duimen. Voor voor jou dat de ivf nu werkt! Heel veel liefs MamaDaantje
balen meis dit is voor ons ook de eerste maand mmm wacht nu op alle uitslagen Hier vanochtend mn temp verry laag 36,4 terwijl ie normaal 37 hoort te zijn moet nog een week ..snap er nix van