We hebben ons eerste gesprek gehad, ik heb een echo gehad en 2x moeten bloed prikken en mijn man heeft z'n zwemmer ingeleverd.
aha oke Hier mannetje ook zwemers ingeleverd ,ik bloed laten prikken meerdere keren ,follikelmetingen gehad ,samenlevingstest en nu vrijdag nog 1 keer bloed prikken en dan de 17e uitslag
Hey meiden, Nou wat denk je, is mijn temp. omhoog gegaan van 36.8 naar 37.0 en ik moest overgeven ale: vanochtend nou zou het dan toch.......? (vandaag moet ik officieel ongi worden,maar nog steeds niets te bekennen van de )
Goedemorgen meiden, Ik mag in het rood. Ben vannacht ongesteld geworden. Had het wel verwacht na die negatieve test van zondag, maar had stiekem toch een beetje hoop. Mijn cyclus is nu dus ineens 32 dagen, dus ik ga door naar oktober. Groetjes, Marieke
Ja he echt niet normaal die spanning hahaha. Wanneer hoor je het van de uitslagen? Ik duim echt voor je dat ze goed zijn!
17 sept ben eerst in spanning voor mn ongi normaal is mn temp 37 na ei vannochtend was ie 36,4 maar moet nog een week voor ik ongi wordt
Een goede bekende die al 35 jaar huisarts is wrijft mij ook altijd in dat als je er obsessief mee bezig bent er niks van komt. Vreemd hoor. Ik heb nu zelfs het idee dat er bij mij niets rood wordt omdat ik mijn slip zo nauwkeurig in de gaten hou. Hebben jullie dat ook.. dat je denkt dat je zelf je menstruatie uitstelt? De testen moeten vandaag bij de post zitten... Ik vind het trouwens erg waardevol om die vreselijke onzekerheid (wel of niet verheugen) met jullie te kunnen delen!
Oh wat spannend meis....ik hoop echt dat alles goed is en anders dat ze wat kunnen doen voor jullie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik t nog niet helemaal begrijp met het tempen hoor, dus ik weet alleen dat het als je ongi wordt omlaag hoort te gaan en voor zwangerschap de kans groter is als het omhoog gaat! Maar dan heb je nu toch miss. je ei? of snap ik er nou helemaal niets meer van ?
mn ei heb ik al gehad dat is zeker heb follikel metingen gehad mn ei was vorige week vrijdag Ik snap er ok ff niks van temp nu niet de hele maand hoor maar vannochtend dacht ik laat ik eens kijken dus erg laag terwijl ie normaal voor mn ongi 1 a 2 dagen zakt naar 36,6 ...Maar moet nu nog een week wachten tot mn ongi Nou ik temp morgen wel eens ff weer
goedemorgen dames ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij :d moet genoeg doen (vooral uitprinten voor school huiswerk maken en leren) hier gister naar de dokter geweest vanwege knie maar was niks te zien geen ontsteking niet gekneusd niks..... is de arts mijn dosier aan het bekijken ben ik van januari tot nu al 12 keer bij hem geweest vanwege rug nek en knie klachten hij heeft in zijn achterhoofd dat ik fybromyalgie ---> oftewel zwakke delen reuma. moet volgende week terug komen en alle symptomen die ik hbe opschrijven....dus dan ga ik dat doen ook deze week weer 1 kg afgevallen terwijl ik er niet zo op heb gelet dus het gaat de goede kant op vrijdag krijgen we de sleutel van de woning en kunnen we eindelijk gaan klussen.....kunnen beide niet wachtten! hoe is het hier verder met iedereen?
Bedoel je klussen of.. klussen? haha He wat klote zeg, zoveel klachten. Ik hoop voor je dat het geen fibromyalgie is. Doe je het rustig aan? Een beetje studeren leidt wel af, moest ik ook eens doen...
ja klussen in de woning en klussen zo..... hahahaha en ja probeer rustig aan te doen maar ben een bezig bijtje XXX
ja heb ik wel vaker gehoord maar denk niet dat ik zon gelukkige ben haha Ik ga morgen nog eens tempen en kijken wat ie doet
Ja echt spannend voor jou ook he. Is trouwens de eerste keer dat het zo spannend is voor mij, want normaal werd ik al meteen ongi....ohhh ben zo misselijk hopelijk voor een goed doel hahaha Zullen we naast elkaar in de Hummer Iedereen heeeeeel veel geluk en succes!
Nou meis de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor! Positief blijven denken (ik weet het makkelijker gezegt dat gedaan) Voel je al iets ?