NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo damessssssssssssss

2. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hoi dames... ik weet niet wie de lijst bij houd maar ik ben dan wel rood geworden, ik blijf nog steeds in september. Mijn nieuwe NOD is 30 september...(en volgens mij heeft diegene die de lijst het laatst heeft bijgewerkt zoe op de 30e ipv de 12e gezet). Maar zou ik alstjeblieft weer op de lijst mogen?

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je vergist je lekijk.....het is niet verboden om te vragen...het is verboden om als reden van afwijzing het antwoord is op die vraag (volg je me nog?) ze mogen het wel vragen...je hoef geen antwoordt te geven...als je het wel doet mag ge afwijzing niet gebaseerd worden op je antwoord..

Ik heb bij 3 solicitaties de vraag gekregen...een keertje in een "gewoon zomaar" gesprek met een leidinggevende en die baseerde op dat gesprek me contract verlenging :confused: en 1 keer gehad dat het me verboden werd voor een tijdbestek van 1 jaar! :confused:

Tip: ik gaf altijd me mannetje de schuld "" HIJ IS DAAR ZEKER NOG NIET AAN TOE, DUS DAT DUURT NOG WEL EEN TIJD" hahha hij is er toch niet bij ;)

Nu? nu kunnen ze allemaal het dak op.. :rolleyes: hahaha

4. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Jeetje, geen idee dat er nog zoveel mensen zijn die er heden ten dage naar durven vragen (afgegaan op jouw twee maal) Klinkt echt ouderwets en zelfs wat hufterig. Ben nu wel benieuwd naar je werkkring.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja echt, het is soms heel onbeschoft...
    Ik zit nu bij een bedrijf dat gewoon degelijk is ;) zit op een kantoor met 3 mannen 2 midden 30 en 1 +40...alle drie vrijgezel..volgens mij hebben ze geen ideeeee wat er in me hoofd spookt! hihihihihi

Laatst wel een keer bij me baas ..ik kwam binnen en hij zegt "ben je zwanger?" de mafkees..."nou als dat zo is ben jij de laatste die het hoort" zei is met een glimlach ;) nou dat geloofde hij meteen zei hij lachend...dusss ze denken er wel aan...maar heb net een jaar contract getekend dus zit weer even goed ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

:confused: ik weet niet wat er net gebeurde maar het ging niet goed. ik ging in een lekker warm bad toen ik klaar was stond ik op en begon zwart te zien. ging even zitten maar elke keer als ik op stond kwam het weer geen id hoe ik beneden ben gekomen maar druf niet op te staan nu :(

7. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Goed van je contract en dat je je baas lik op stuk geeft! Vraagje: wat is randjesfietsen?

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @fl3xgirl...probeer wat te eten...dit lijkt wel op een suiker te kort...even wat snoepen of limonade drinken...is je suikerpijl snel weer op pijl ;)

@Eevitaa... ik lieg in ieder geval niet tegen me baas ;) ...hij zal de laatste zij die het te horen krijg van de mensen waarvoor het belangrijk is. :idea: Randjesfietsen is nadat je mannetje is klaargekomen jezelf tot een hoogte punt brengen en elke keer als je erbijna bent even stoppen en zo uitstellen :idea: een aantal keer doen....de zwemmers worden zo beter opgezogen in de baarmoeder door de samentrekkingen van de baarmoeder...schijnt :rolleyes: meestal fiets ik recht door! 8)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben afgelopen week 5 kilo kwijt geraakt hihi komt doordat ik niet werk en daar snoep ik altijd :oops:

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zou best kunnen dat het je suikerspiegl was...of was het een erg heet bad? dat kan ook best link zijn....alleen je stapte er uit..hmmmm :-k

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Teveel posts over mijn vraag wat betreft zwangerschap en werk te quoten, maar bedankt voor de antwoorden.

De werkgever is een vrouw (zou dat schelen?) en heeft in het vorige gesprek (waarna ik ben afgewezen) niet naar de kinderwens gevraagd. Ik verwacht die vraag dus ook het komende gesprek niet, maar zowel, dan zeg ik dat dat privé is (dat is mijn recht). Overigens is me wel vaak verteld dat er idd niet naar gevraagd mag worden, maar het gebeurt af en toe wel.
    Tsjah, feitelijk kan ze me niks meer maken als ik aangenomen ben en dan pas een paar maanden later (iig ná de proefperiode) met een ev zwangerschap op de proppen kom. Voor haar wel lullig, voor mij niet (dat is helemaal niet aardig, maar je riskeert je toch geen tweede afwijzing als je wél weet dat je zwanger bent, als ze je daarom niet willen verzinnen ze wel een andere reden, toch? En dan heb je geen poot meer om op te staan). Het enige wat ze kan doen is mij nadat het contract (eerst voor een jaar) verlopen is eruit knikkeren. Maar dat zien we dan wel weer.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geen idee...ik kreeg een zwangerschaps verbod van de enige directrice die ik ook gehad heb..duzzzzz :rolleyes:

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hmmm lekker dan :(
    Snap sommige werkgevers echt niet

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier ook een directrice, maar die weet al vanaf voor mijn vaste contract dat ik een grote kinderwens heb en zit nou vol spanning af te wachten tot ik kom vertellen dat ik zwanger ben volgens mijn ;). Kan dus ook totaal anders....
    Niet druk over maken, als jij aangenomen wordt en snel zwanger bent, laten ze het denk ik meer afhangen van hoe goed je je werk doet dan van dat je zwanger bent als ze moeten beslissen over contractverlenging!

15. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    En Daantje en Miepie, hoe staat het met jullie ervoor?

x

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Grrr, ik haat wachten!
    Da's heel kort samengevat hoe het gaat ;), verder ben ik vooral moe, maar dat heeft te maken met weer wennen aan het lesgeven. 7 uur achter elkaar krijsende pubers voor je is heel vermoeiend...

Verder echt geen idee, denk dat ik gewoon doorga naar ronde 8 volgende week. Voel me precies zo als andere maanden, alleen géén pijnlijke (.)(.), die ik normaal direct na mijn ei wel gelijk heb...

Hoest met jou, Shartje? Spannend, nog 1 dag tot NOD...

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wel goed, maar ben blij als het morgen is :D
    Hoest met jou meid?

18. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Aaah, ik herken dat, 7 krijsende pubers. Ik heb (voor mijn ziek zijn) op een dagbehandeling gewerkt als leidster met lichtverstandelijkgehandicapte jongeren met gedragsproblematiek.

Verder voel ik me prima. Wel wat moe en wat dizzy maar durf hier weinig over te zeggen. Ook ik heb niet veel last van (.)(.). Verder heb ik vandaag dus mn NOD maar nog geen spotting in zicht :D
    Temp was vanochtend nog mooi hoog. Ik zit er alleen aan te denken om de aankomende dagen niet meer te tempen omdat ik elke ochtend zenuwachtig op die thermometer zit te kijken. :(
    Ik heb zoiets van: ik wacht die drie dagen nog rustig af en al ik niet ongi word test ik zaterdag. Wat zouden jullie doen?

x

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wat ik zou doen? Morgen samen met mij testen als jou temp nog lekker hoog is :p hihihi

20. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    hahahaha. Aan de ene kant zou ik wel willen hoor. Eindelijk van die onzekerheid af. Maar zaterdag is mijn mannetje vrij en kunnen we samen testen. Blijk ik niet zwanger te zijn gaan we 's avonds mooi een biertje drinken in de kroeg. :)

x

Deel Deze Pagina