Moeilijk om te wachten, maar heb ook met mezelf afgesproken om áls ik niet ongesteld word, pas 2 dagen na mijn NOD te testen (ook omdat ik denk dat ik anders die dag niet meer aan lesgeven toekom, dan liever in het weekend testen ). Kan natuurlijk niet voor jou beslissen, maar weet wel dat ik het moeilijk zal vinden komende week mezelf in te houden en ook echt te wachten.... Hoop voor je dat je zaterdag september een beetje rozer mag komen maken
Ik hoop het ook zo ontzettend. Ik hoop dat Daantje donderdag roze kleurt, ik zaterdag en jij ook over een weekje. En natuurlijk alle andere dames die aan het wachten zijn ook x
Slaap een beetje onrustig, heb pukkels en vaak naar het toilet uitraard om te kijken, maar verder gaat het wel goed eigenlijk
@ Miepie en Shartje: Ik vind het knap als jullie kunnen wachten, ik heb dat geduld helaas deze ronde niet
Hmmm, vraag me ook af of ik over een week nog steeds zo stoer roep dat ik zaterdag pas test ! Hoe laat ben jij hier morgen weer om ons te vertellen dat je zwanger bent? Ik sta tegenwoordig weer vroeg op (helaas, vakantie is weer voorbij), dus ga de eerste zijn die je feliciteert!
Ik heb morgen ochtenddienst, dus ben er denk ik tussen 6.30 en 7.00 en hopelijk met goed nieuws. Maar mocht mijn temp morgen zijn gezakt dan test ik niet (tja dan weet ik immers genoeg).
goedemiddag allemaal! ik ben nog steeds niet ongi geworden (had gisteren al gemoeten) maar wel buikpijn nog steeds ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, die was nega eigenlijk wil ik pas zaterdag (als ik dan nog niet ongi ben) testen. maar het is zooooooo moeilijk om zolang nog te wachten! maarre, september mag nog wel wat rozer worden, ik zie veel te veel rood! liefs kirsten
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 172 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 28 Ongi.... 3 Zwanger.... 4 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Blondie dikke knuffel! @ Daantje ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen!
Hey meiden, Nou hier ook noog geen ongi te bekennen. Heb er al 2 testen tegenaan gegooid maar allebei negatief. Vorige keer teste ik na een week positief dus heb nog hoop.
ik ben het beu hier op de wachtbank Volgende week ga ik testen (woensdag dan) want ik heb een cyclus van gemiddeld 30 dagen... En dan kom ik op woensdag uit
Nou nou dames dit valt echt tegen ik kan niemand feliciteren, wel een hoop twijfelgevallen zie ik dus wat niet is kan nog komen Hier alles z'n gangetje, gelukkig is mijn collega weer uit het ziekenhuis en was het goedaardig allemaal Zat net alles te lezen over jullie werkervaringen, ik werk bij een super ouderwets bedrijf in een mannenwereld dus je kan wel nagaan hoe ze denken over zwangere vrouwen / parttime werken. Ik werk er al 7 jaar alleen de laatste tijd met steeds meer tegenzin, heb al eens gesolliciteerd ergens anders alleen dat was zo'n domper, was door alle rondes heen en op het laatst werd ik afgewezen met een of andere shitrede dat ik te weinig ervaring had (7 jaar nog niet genoeg jajaja ) Toen werd het duidelijk voor mij dat ze iedere keer heel nadrukkelijk naar m'n thuissituatie vroegen. Ik ben al 3 jaar getrouwd en waarschijnlijk in hun ogen een potentiele moeder. Nu is dat ook wel zo (toen nog niet echt mee bezig) maar het was echt een domper. Ik durf nu niet weg te gaan bij m'n huidige werkgever omdat ik net een aardig duur huis gekocht heb en kan me niet permiteren om ergens te gaan werken en dan na m'n eventuele zwangerschap ( wat ze in mijn branche bij geen enkel bedrijf leuk vinden) eruit knikkeren na een jaarcontract. Als ik bij m'n huidige werkgever blijf kunnen ze me never nooit eruit gooien, ja kan wel maar moeten ze 7 maanden salaris meegeven. Mijn werk heeft me al heel lang tegen gehouden van een evt. zwangerschap. (de meeste vrouwen bij ons die zwanger raken komen dan wel parttime terug maar krijgen klote werk en dan gaan ze meestal van zelf weg) En daar zie ik tegenop, daarom ook dit lange verhaal, ben best onzeker wat er komen gaat, aan de andere kant heb ik schijt aan ze Sorry hoor maar moest het er ff uitgooien, hoop dat het bij jullie allemaal beter geregeld is Oh ja heb ook een directrice (enige in het bedrijf) en ze is meer anti dan menig man)
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heeeeeeel hard met je mee hoop..... *lafemme haar duimen draaien overuren* liefs lafemme
Zijn er nog meer meiden die zich belabberd voelen. Symptomen op het moment; koud, hoofdpijn, vieze smaak in m'n mond. Heel erg moe. Denk dat ik ziek word, stond zo ook al op vanochtend en het is er niet beter op geworden.
Hier gaan m'n oren van klapperen. Wat heeft die ermee te maken dan. Daar zou ik heeeeel boos van worden. ](*,)
Hier ook van die vage klachten: Koud, hele erge dorst, doodmoe. Heb vandaag uit kunnen slapen maar ben nu alweer helemaal stuk..