heel onzeker bah Ik had gisteren enorme dip en vandaga weer hoog zit ik weer te denken en te malen bah Vooral nu de samenlevingstest super was en het op het juiste tijdstip is gedaan ,,maak me heel erg onzeker
Zoals gezegd is tempen idd alleen dat je achteraf pas je ei kunt traceren. Wij klussen sowieso meestal wel om de dag, dus dat is voor ons geen probleem. Anders kun je beter ovulatietesten gebruiken. Dat is voor mij geen optie met de lange cyclussen... @Daantje, ik weet niet of de HA er iets aan kan doen. Gelukkig heb ik ook wel eens kortere cyclussen gehad... ik kijk het deze ronde nog wel even aan. M'n hubby wilde z'n zaadjes volgende keer ook al wel laten testen maar weet niet of dat dan ook al zou kunnen... nou ja we kijken het nog wel een ronde aan! Maar moed houden, ik duim voor je dat morgen je temp weer wat hoger is!
Dank je wel voor de reacties dames ik zal eens in dat tropic kijken en Danjo ik gebruik ook ovulatietesten maar was nieuwsgierig hoe het tempen werkt en of het een beetje simpel is vandaar. Succes allemaal en blijven duimen he haha. Liefs
@ Danjo: Ik ben weer gaan tempen omdat we volgende maand naar de Gyn moeten, maar na men ei zou ik het liefste die thermometer de prullebak in gooien. Ik had vandaag weer een zakker en ik denk dan meteen van ja hoor weer niet raak. Aan de andere kant denk ik aan men spotting van een paar dagen geleden die me juist goede hoop zou moeten geven. Conclusie: na je ei thermometer weggooien hihihi
Jah soms vragen ze daarom ...dat is de reden dat ik toen ook heb getempt Maar na al mn testen enz moest ik gistren tempen (weet wel wat mn temp is ong) en dan krijg je dat En dan zegt iedereen innestelingsdipje pfff maakt er niet beter op haha We kunnen niet meer dan afwachten heb ook al 3 a 4 dagen last van midden in mn buik krampjes en een drukkend gevoel Plas me helemaal wezenloos mar jah ik weet dat mn lichaam ook een loopje met me kan nemen
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Marieke21 & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 172 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 30 Ongi.... 3 Zwanger.... 5 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony @ Eevitaa..dikke knufff @ Visjes....pff na 60 dagen ongi, dikke knuffel!
@ Danjo: Ja mijn HA zei al ze kunnen ernaar vragen, maar kan ook goed zijn dat je geen kaartje hoeft mee te nemen. Ik neem maar het zekere voor het onzekere. Ja innestelingsdipje.... pfffff hihihihi Onzekere handel dat is het Op kwaaltjes ga ik ook niet af, iedere ronde is er wel wat en steeds is het niet raak. Je lichaam kan je echt zo voor de gek houden. Maar gaan jullie nu voor IUI of nog zelfstandig?
moet morgen nog en keer bloed prikken voor progestoron en dan zou ik ak woensdag ongesteld moeten worden en de 17e krijgen we alle uitslagen zaad,bloed enz en vanuit daaruit gaan we verder kijken als alle uitslagen goed zijn wordt het denk ik eerst weer een paar maanden zelf proberen
@ Danjo: Ik ben heel benieuwt hoe het bij ons allemaal gaat verlopen. Ik hoop voor je dat alle testen in orde zijn, dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar weer een paar maanden zelf proberen lijkt me best een harde pil. Bedoel jij bent al zo lang bezig, ik mag dan eigenlijk nog niet eens klagen. Ik duim in ieder geval voor je dat je snel een beebje in je buik mag hebben (en houden).
Hallo dames, Hier vandaag een flinke dip. Zusje belde gisteren met het goede nieuws dat ze (in 3 rondes!) zwanger is van haar tweede kindje. Trek het allemaal dus niet zo goed vandaag. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60155 Probeer tot volgende week vrijdag even wat minder langs te komen en mee te lezen. Daarna weten we meer.
Tis heel dubbel tuurlijk hoop je dat alles in orde is maar als alles in orde is waarom duurt het dan zo lang wat ik heb gehad aan testen s volgens mij het meest gebruikelijk als je een regelmatige cyclus heb Ik moest op dag 3 van ongi bloed prikken mannetje moest zaadjes inleveren vanaf dag 9 follikelmetingen dag 14 samenlevingstest en nu nog een x bloed prikken of daadwerkelijk mn ei is gesprongen Hoop voor je dat het niet nodig is en dat je nu zwanger mag wezen Het is niet niks hoor die mmm
@ Danjo: Is zeker dubbel, want als ze niets kunnen vinden weet je nog niets en zit je er wel mee. Je hebt gelijk hoor die mmm is niet niks, maar mijn mannetje wordt nu ook heel erg onzeker. Thanx, weet nu een beetje wat ik kan verwachten bij de Gyn, maar hoop zelf natuurlijk ook dat we voor 11-10 zwanger zijn. Dat zou gewoon het leukste zijn.
Ach lieverd, nee toch. Weet je, je temp kan ook wel eens wat schommelen hoor. Zolang hij niet hetzelfde is als voor je ei nog niet de moed helemaal opgeven. het zou wel echt mega kl*te zijn als je ongi wordt. Weet je ik probeer en wel veilig op afstand te houden en weg te jagen. psssshhhhhht..... maak dat je wegkomt... ...... Ik zal super veel voor je duimen meid! x
Precies mijn gevoel! Wij krijgen volgende week vrijdag alle uitslagen. Wel iets mis/ niet iets mis. Het is alle twee niet fijn.
Ik heb vanaf vandaag ook niet meet getempt. Werd er helemaal zenuwachtig van en heb mn mannetje gevraagd ze weg te pakken. Ik moet gewoon geduldig afwachten tot zaterdag. x
Hster, Heel herkenbaar, je gevoel. Ik zit 'pas' in ronde 4 maar vind het ook pijnlijk als mensen om heen zwanger raken. Vooral als het al in ronde 1 of twee is. We zijn een paar maand getrouwd en iedereen gaat er vanuit dat ik nu wel zwanger zal zijn. Grappig bedoelde opmerkingen en volgens mijn man moet ik het me niet aantrekken, maar ze doen me wel pijn omdat ik graag zwanger wil worden (maar dat niet "zomaar" gaat). Sterkte meissie. Voel je maar gewoon even K**, het mag!
@ Shartje: Thanx meid, je bent een schat! Ik moet mezelf gewoon niet zo gek maken. Vanavodn ga ik mezelf lekker trakteren op een nieuwe outfit.
Nou helaas ik mag toch weer van de lijst af (de 30ste) ben net in ziekenhuis geweest en het bloed was helaas geen ongi....dus het wordt nu wachten wanneer het wel doorzet....Hoop dat ik wel naar oktober mag... Iedereen heel succes met het zwanger worden.... LIEFS nony