Hster, ik geloof goed dat je baalt. Weet je zus van jullie plannen of hebben jullie het stil gehouden? Bij mij werkte tempen in het begin ook echt frusterend. Ik ben ermee begonnen omdat mijn eerste cyclus lang duurde. Dan was ik voorbereid wanneer een ongi zou kunnen komen. Nou niet dus. De eerste 3 cyclussen heb ik echt geen ei kunnen ontdekken en kwam de ongi als verrassing. Ik heb toen ook nog de derde cyclus ovu testen gebruikt en daar mee had ik ook geen ei kunnen vinden en daar word je heeeel onzeker van moet ik wel zeggen. Je denkt dan dat er van alles mis is, want overal zie je temp kaartjes waar je bijna altijd een ei kunt vinden. Ik heb toen de thermometer het raam uit gegooid. De vorige cyclus ben ik toen ik wat ongikrampen kreeg gaan tempen omdat ik dacht dat de ongi eraan kwam en ik nu eens wilde kijken hoe het zou gaan, of ik nog steeds een raar kaartje zou hebben na 7 maanden. Mijn ongi kwam pas een week later en ik had dus in die week ook echt een aantal dagen een hogere temp die omlaag ging toen de ongi (iets later) kwam. Dat was heel apart, want dat had ik nog niet eerder gehad. Hierdoor heb ik besloten deze maand te tempen en ovu testen te gebruiken om te kijken of het nu anders is. En ja hoor, op dag 19 vond ik mijn ei en nu is vanochtend mijn temp omhoog gegaan. Ik ben nu dus superblij, want mijn onzekerheid is weg, ook ik heb een eisprong! De eerste maanden heeft volgens mij het ontpillen ervoor gezorgd dat mijn lichaam van slag was. Mijn advies aan vrouwen die dus net beginnen, begin gewoon lekker relaxed te klussen en begin niet meteen met tempen en ovutesten want daar kun je heel erg onzeker van worden. Pak dit pas op als je na een aantal rondes niet zwanger bent en benieuwd bent wanneer je een eisprong hebt of als je bijvoorbeeld maar weinig dagen hebt om gericht te klussen. Doei
Daantje, shoppen werkt bij mij ook altijd goed wanneer ik niet lekker in mijn vel zit. Nony, balen meid. Wat een onzekerheid. Wat hebben ze nog meer verteld? Weet je nu wanneer je een onig kan verwachten of is het wachten totdat je lichaam weer een beetje hersteld is?
Hier nog steeds geen spotting. Al wel een paar dagen licht geel/wittige afscheiding. Ben nu dus één dag overtijd en vind het zelf erg spannend gaan worden. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant denk ik "nah ben echt niet zwanger, dat kan nooit." aan de andere kant moest ik vanochtend al brakend naar de wc pot rennen omdat ik super misselijk werd en dat terwijk ik aan het telefoneren was met mn mannetje was dus niet erg charmant Maar ik blijf me zelf vertellen dat ik gewoon ongi kan gaan worden en dat ik gewoon een keer misselijk , bv van de spanning, kan zijn. Ik vind het allemaal super verwarrend en ben super zenuwachtig. Steeds naar de wc om te kijken of er al iets van spotting te zien is. Thermometer weg gedaan omdat ik daar enige verslavingssymptomen begon te krijgen. Maar ja....ik probeer mn hoofd koel te houden en gewoon af te wachten met een eventuele ongi in mn achterhoofd (oh het is zo moeilijk ) en vooral rustig aan te doen. x
Leentje79: super meid dat je je ei hebt gevonden. Ik kan me (had ik namelijk ook) héél goed voorstellen dat je dan super blij bent om dan zo mooi je eigen grafiekje te kunnen volgen. x
Ja ze is helemaal op de hoogte en leeft ook met ons mee. Ze had mij ook meteen verteld dat zij weer gingen beginnen voor de tweede. En nu mij als eerste gebeld zodat ik er alvast aan kan wennen, voordat ze het aan onze ouders etc. gaat vertellen.
Ik mag in het rood. Ben zojuist ongi geworden. Ik heb net even een potje zitten huilen. En in mijn depri bui denk ik: "Hoe KAN dat nou: ik weet wanneer mijn ei was (ovu-test) en we hebben keurig op tijd geklust.... waarom lukt het dan niet?" (ik bedoel: ik weet wel dat het niet altijd raak is maar wat kun je nou nog meer doen....). Ben echt even van slag af. Dit was pas ronde 4 maar ik ben al wel 38.... zou ik ooit nog moeder worden? Sorry meiden dat ik me even laat gaan. Er is niemand thuis vanmiddag, en mijn man is sowieso niet zo van de emoties.
Jeetje wat rot voor je! Ik leef met je mee! Mag ik vragen waarom je zo laat aan kinderen bent begonnen of ben ik dan erg brutaal 8-[ ?
Nee hoor, dat mag je best vragen. Ik ben gewoon nooit iemand tegengekomen. Mijn relatie ging uit toen ik 30 was, en daarna heb ik 6,5 jaar gezocht. Veel dates, maar er kwam nooit een relatie uit voort. En toen kwam ik anderhalf jaar geleden mijn huidige man tegen ....
Sorry hoor ben zo nieuwschierig mens Maar kop op, proberen positief te denken en het gaat vast lukken (mijn mams was 36 toen ze zwanger raakte van mijn broertje hij is nu 7 jaar!) Ik hoop dat je met het vliegtuig mee kan of heb je nog een kans voor de hummer?
Dat wordt het vliegtuig. Mijn nieuwe NOD is 1 oktober. Dank je wel trouwens voor je lieve woorden. Ik zat er net even helemaal doorheen, en als je dan in je uppie thuis bent..... Ik ga zo maar even sporten, even uitwaaien, daarna gaat het vast beter.
Gelukkig maar dat je weer een beetje opgepept bent, ik begrijp namelijk echt goed wat je bedoeld als je bij je mannetje aankomt en hij het miss. niet zo voelt als jij of miss. niet zo goed begrijpt hoe dat voelt, wat dat betreft kunnen vrouwen elkaar toch echt beter steunen he hahahaha! Sportzuh strakjes!
Oh Daantje82......ik heb zo hard geduimd voor je......ik geef het nog niet op....dikke knuffff...ik herken het gevoel.... Wannneer worden wij roze? Dikke knuff
OOk voor d erest van de lady's..ik duim voor jullie... September is nog niet erg rose.....kom op....think PINK!
Marieke, ik weet precies hoe je je voelt. Je is logisch dat je verdrietig en teleurgesteld bent. Bij mij wordt dat ook steeds erger. Mijn teleurstelling wordt telkens groter. De laatste keer had ik mijn langste "normale" cyclus tot nu toe en toen ik bruinverlies heb ik best een tijdje gehuild. Ik had me dan wel voorgehouden dat het niet raak zou zijn maar stiekem hoop je er gewoon vurig op. Het is ook niet niks allemaal. Op naar de volgende ronde en dan moet het gewoon goed gaan. Je hebt een eisprong dus het moet dadelijk zeker een keer lukken! Op naar de volgende positieve ovutest en dan er tegenaan! Dikke knuffel!