Passagierslijst voor de roze Hummer img399.imageshack.us/img399/6995/hugger7ev.jpg 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Nony & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 172 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 30 Ongi.... 3 Zwanger.... 5 Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 8. Nony Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Nony 'k Heb mezelf even verplaatst van de 10e naar de 16e (moest van de fert. arts.. ) Ik mag pas 16 sept. gaan testen als ik dan nog niet ongi ben geworden, ivm de pregnyl die ik heb gespoten. Ze zei dat ik anders evt. eerder vals positief zou kunnen testen...
Ja dat vraag ik me ook af: wanneer mogen wij? Hebben we wel verdient vind je niet Maar onze tijd komt zeker wel het duurt alleen ff
Misselijk today. En die irritante steken daar onder in m'n buik (op plaatsen waar ik 't nog nooit heb gevoeld) houden ook maar niet op. Nou ja, als dat 'moet' om een kindje te krijgen heb ik het er heeeeel graag voor over. Ik vroeg me gisteren af of dat eigenlijk wel normaal is dat dat maar voortduurt. Maar er was een post geplaatst waarin werd gezegd dat je baarmoeder zich voor gaat bereiden op de groei van het vruchtje en dat het daarom een zwangerschapssymptoom kan zijn. Klinkt logisch. Ik heb ook mijn zwangerschapstesten binnengekregen vandaag. Nu nog even (even, een hele poos!) wachten tot ik ze mag gebruiken. Ik weet dat 't wel eerder kan, maar ik ben te bang voor een nega test en dat zou een grote teleurstelling zijn, dus ik wacht echt tot m'n NOD. Maar heb ik ze al vast binnen. En ze blijven toch wel een poosje goed, dus komt wel een keer van pas mocht het deze maand toch niet raak zijn. Is er al roze? Jammer dat er zoveel al ongie zijn geworden. Succes die allen in de volgende ronde. En de wachters: ook succes en geduld toegewenst. We hopen met elkaar mee hè?!
Hoi Leentje79 nee, ik heb eigenlijk helemaal geen regelmatige cyclussen gehad. Ik ben nu al een dik jaar van de pil af en ben sinds twee maanden aan het tempen geslagen. Eerder had ik steeds een cyclus varieërend tussen de 32 en de 40 dagen. Ik vind het wel heel vervelend dat ik zo matig (in hoeveelheid en maar 2 a 3 dagen) ongi ben. Vorige maand eentje van 31 (vind ik dus netjes). Ik had netjes mn ei gevonden en dat klopte ook met de lichamelijke tekenen. Ik vind meestal wel dat vruchtbare slijm en dan 2 a 3 dagen later heb ik mn verhoging qua temp. Eerst 0,2 graden omhoog en dan loopt het op naar zo'n 36,6 (voor mn ei is mijn temp 36,0) Deze keer op dag 15 mn ei gehad. Op dag 13, 14, 15, 17 geklust Dus nu maar hopen dat de zwemmertjes het ei hebben gevonden. Ik zit nu op 15 dagen na mn ei, dus ik weet zeker dat ik nu echt overtijd ben. Ik wacht nog tot zaterdag met testen i.v.m. een eventuele verlate ongi, maar tot nu toe nog geen tekenen alleen wat licht geel, witte, afscheiding. Ik hoop het zo ontzettend dat het raak is deze keer. maak me tegelijkertijd ook zorgen dat ik misschien wel gewoon helemaal niet ongi word (omdat het altijd zo weinig is, vorige cyclus was ook super weinig) maar aan de andere kant denk ik ook, ondanks ik het zo matig ben dat ik dan echt wel een rood vlekje ofzo zou hebben.....maar nu dus niks, nada, noppes. x
Ah meis toch, ik hoop dat je je alweer een beetje beter voelt. Kl*te voelt dat he, als je weer die ziet. Vorige keer was ook ik behoorlijk verdrietig toen ik ongi bleek te zijn. Vroeg een buurtmeisje ook nog eens of ik de babykamer wilde zien. Het enige wat ik (en ben nog onervaren hoor) je kan aanraden is een tijdje te tempen en goed naar je lichaam te luisteren en te kijken i.p.v. ovu-testen (niet dat ik daar niet ingeloof/ vertrouw, sommigen zullen en super veel baat bij hebben) - kijk of je rekbaar, dus vruchtbaar cervixslijm kan vinden. Houd dus je afscheiding gedurende je cyclus in de gaten. Dan komt je ei er dus aan. - tempen (checken of je ei inderdaad is geweest) - en klachtjes die bv met je eisprong te maken hebben. Buikpijn, drukkend gevoel in de bui enz. Zo probeer ik het tenminste en wat ik er vooral prettig aan vind is dat ik mn lijf leer kennen en dat vind ik ook héél wat waard. Misschien heb je niets aan mijn advies of ben je al lang met deze dingen bezig, dan gewoon een super, super dikke knuffel van mij. En probeer er in te vertrouwen dat jij ook ooit mama wordt. liefs shar
Wow Shartje, 15 dagen na je ei. Dat is echt spannend zeg! En inderdaad, ook al ben je heel licht ongesteld, je baarmoeder stoot toch datgene wat opgebouwd is af als er geen ei bevrucht is, dus dan moet je in ieder geval iets zien! Klinkt wel echt heel mooi, maar het is inderdaad wel slim om te wachten met testen (ik vind het wel moeilijk hoor, als ik rond mijn NOD zit). Maar nu ik voor de eerste keer precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad, weet ik ook beter wanneer ik (hopelijk)overtijd zal zijn. Mijn ei was al weer laat deze keer, dus nu hoef ik niet in de stres te schieten als ik op dag 31 nog niet ongi ben, want mijn NOD zal nu rond dag 33/34 zijn. Succes!
Fijn is dat he ! als je weet wanneer je ei is. Niet alleen (wel super belangrijk ) i.v.m. je nod en zwangerschap maar ook omdate je weet wanneer je ongi moet worden, 't is gewoon zo handig. x
hey hey meiden alle zwangere van harte gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden kop op en succes in de volgenderonde we hebben het druk dus kan ook niet zo heel veel aan waaien succes allemaal gr maria
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud & Lise 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & 1986Fleur & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Lot23 & Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 172 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 34 Ongi.... 3 Zwanger.... 5 Negatieve test... Twijfel.... 3 onbekend Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen Even een update gemaakt! @ Daantje ik blijf voor je duimen! Dames ik duim voor jullie allemaal voor roze! De lijst is veel te rood zo!
He bah wat een rot nieuws.......@#$#$%%^$%% als je ongesteldheid toch weer vrolijk komt he. Ik duim voor de meiden die ook nog een paar dagen moet wachten tot je NOD, net zoals ik xx
Wat klinkt dat super mooi Pooh. Ik kan me helemaal voorstellen dat, dat geluid je ontzettend gelukkig maakt. Hoe gaat het verder met je meid? x
Ow Nony... Heeft niemand gereageerd op je verhaal? Sorry, sorry, sorry. Heel veel sterkte en succes de komende keer!
bedankt lieverds! Het is nog wel zachtjes die hartslag, omdat hummeltje nog ver weg ligt, maar zooooo mooi! Elke avond luister ik eventjes voor het slapen gaan! Verder gaat alles goed, behalve gisteren en vandaag heel erg verkouden en grieperig en dan is het werken toch echt wel zwaar! maar gelukkig is mijn weekend begonnen nu, dus dadelijk eten en boodschapjes uitpakken en met een dekentje op de bank! Dames ik blijf echt voor jullie duimen he!
Hey dames, Ik mag in het rood. vannacht ongi geworden. Jammer, maar we gaan gewoon lekker verder. Wel fijn dat het nu weer na 26 dagen was hebben we in ieder geval al regelmaat te pakken. Blijft hopleijk zo. Nou ja liever 9 maanden helemaal niet natuurlijk! Jullie veel succes verder. Ik ga naar 1 oktober, dus voor mij geen hummer meer. Succes! Groetjes, Vlinder
Hey meiden, Nou hier nog steeds niets te bekennen van bloed. Hou nog steeds de moed erin. Ga morgenvroeg maar weer een testje ertegenaan gooien. Liefs Kareltje