Kareltje, spannend zeg, ik zal voor je duimen dat je in het roze komt. Dat zou ook weer goed zijn voor het gemiddelde . Pooh, wat lief en mooi zeg, dat geluid. Lijkt me zo apart dat dat in je buik zit, heel mooi. Vlinder, balen zeg. Je moet dan maar in het roze vliegtuig blijven! Kirsten, ik zag dat het je eerste ronde is, spannend hoor. Succes!
Fl3xgirl, hoe is het trouwens met je? Hoe voel je je, heb je nog veel buikpijn? Ben je nog zo ontzettend duizelig geweest?
het gaat wel redelijk bepaalde bewegingen doen pijn. en was zonet weer zo duizelig maar verders wel oke
tnx leentje, ik vind het ook echt super spannend! vooral nu ik een paar dagen overtijd ben, maar ben dan ook net met de pil gestopt. had nu de eerste volle cyclus zonder pil of niet dus...... groetjes kirsten
Hier nog geen rood te bekennen...eigenlijk helemaal niets te bekennen! Alleen gisteren was ik een beetje misselijk en de laatste weken moe (of meer moe dan normaal). Nou ja, afwachten maar... Succes iedereen!
Zo dames weer geen roze dat kan toch allemaal niet! Zal je dadelijk zien een hele grote golf roze, dat kan bijna niet anders Het moet beter gaan dan in augustus (41 zwangeren wel een heleboel ) @ Shartje wat spannend meid, hier ook witte en gelige afscheiding geen idee wat het inhoud!
Bannercheck.Hoop zo dat het raak is!Ben wel al een paar keer misselijk geweest en heb aanwezige boobs. [-o< Lang he,dat wachten? Liefs yvette
Meiden, wat een lieve berichtjes! Had ik echt even nodig vandaag. Ik laat me de komende dagen niet zoveel zien op dit forum. Even bijkomen. Heel veel succes, en als ik terug kom hoop ik ROZE ROZE ROZE te zien!
@Daantje82 kop op meid het kan nog steeds, gooi idd die thermometer na je eisprong in een hoek Voor de rest nog steeds niet lekker, zweertjes in m'n mond (sorry hoor ), hoofdpijn etc. Bah moet ook nog eens maandag naar de tandarts zag ik net in m'n agenda, ook altijd zo'n leuk uitje maar niet heus, krijg al weer m'n 4e kroon. Kost gelukkig ook niet zoveel
Ik heb ook nog een opbeurverhaal voor je, mijn tante is nog moeder geworden op haar 44e! Wat een prestatie he Dus heb hoop meid
Haha tandartsen! spreek me er niet over ik was een half jaar geleden daar, prikt dat mens met een scherpe punt in mijn tandvlees wat dus gaat bloeden zegt ze, je tandvlees bloed dus het is lichtelijk ontstoken en je moet beter poetsen, ik keek er aan en dacht, D'oh jou tandvlees zou ook gaan bloeden als ik er met een scherp ding in ga prikken! alsvast heel veel sterkte bij de tandarts lafo!
Ik hoop het over een weekje meer roze te mogen maken... maar ben bang dat het niet zal gaan lukken . Ben het wel met je eens; we willen méér roze!
Ja dank je heb ik wel nodig, ik heb ook niet zo'n hoge dunk van mijn tandarts, zo is er niks aan de hand en de volgende controle heb ik opeens weer een kroon