@ Leentje79: Ja na zo'n dip zie ik hem niet meer stijgen, heb echt zoiets van laat nu maar komen dan ken ik even een potje gaan janken en weer verder.
goede morgen dames hier nog steeds ongi. amy van harte gefeliciteerd. mijn ovu testen zijn binnen uus kan ik vanaf dag 8 beginnen met testen. daantje wat ontzettend jammer dat je temp omlaag is gegaan. maar geen bloed geeft nog een beetje bloed
Nou,hier vanmorgen...Had weer getempt en wat zag ik?Hij was gestegen!Ik helemaal hoopvol.Ga ik naar de wc zie ik een beetje bloed met afvegen...Hoop echt dat het niet doorzet word er een beetje moedeloos van..We hebben het zaad van mn vriend al laten checken en dat is helemaal in orde.Dus begin echt het gevoel te krijgen dat het aan mij ligt.Baal echt erg. Liefs Yvette
Ja echt kl*te.Probeer iedere maand positief te blijven maar lukt toch niet altijd...Ik ga als ik nu ongi word volgende week met de dokter bellen.Wil nu echt eens weten waarom ik nog steeds niet zwanger ben.Ik bedoel,ben hartstikke jong,dan zou het toch geen probleem moeten zijn.Er is misschien iets aan d hand waardoor het niet lukt.Ik ga morgen ook nog op kraambezoek.Hoop dus echt dat het niet doorzet,want dan word het wel heel erg zwaar.Bedankt voor je reactie,lief dat er word meegeleefd. Liefs Yvette
ik mag nog in sept blijven maar probeer zoveel mogelijk in okt mee te kijken. is de klap misschien wat minder als ik naar okt moet
dank u dank u maar mijn gemoedstoestand is echt niet beter geworden.. weer zo'n licht streepje vanmorgen, hij is echt niet duidelijker.. check mijn album..
hij wordt waarschijnlijk vanzelf duidelijker. doe over een paar dagen nog een keer een test dan zal hij vast wat duidelijk zijn.
zo had net een bricht getyp maar die heb ik gewijzigd had hem verkeerd begrepen dacht dat het ovu testen waren van je ! haha maar van deze kant ook een felicitaite want je bent echt zwanger meid hij kan alleen nog maar dikker worden super voor je! wij zijn hier goed aan de klus vanavond moet die weer! hij houd het bijna niet vol ! kan je nagaan!
Pff balen meis Mijne was eergsiteren 36,4 gisteren 36,9 en nu weer 36,7 moet nog 5 dagen en snap er nks meer van
Hey meiden @daantje82: balen meis...ik temp ook en elke ochtend ben ik helemaal zenuwachtig als ik wakker begin te worden erg irri! @Amy GeFeLiCiTeErD! Whiehoeeeeeeeeeeeeeee eindelijk weer wat roze, geniet ervan meid ennuh de testen zijn duidelijk positief hoor meis! Even een update van mij: Ik zit nog steeds op 37.0 graden (nu de 3e dag al) ben nog steeds niet ongi, maar had gisteravond wel best jeuk aan mijn doos..snap er niets van...nu weer weg. En natuurlijk al 2 dagen overtijd, gister de 2e test gedaan en die was negatief....nu wacht ik echt tot de testmarathon, want zo maak ik mezelf echt gek! Alle andere meiden ook veel suc-6
Ja daar snap je toch niets meer van Ik weet het ook allemaal niet meer, ongi is er in ieder geval nog niet. Vind het tempen niets meer aan
Gelukkig staat het weekend voor de deur en ga ik NIET tempen ongi nu worden is onmogelijk nu we wachten af mischien maandag nog een x tempen wil het niet maar jah die drang zal er wel wezen
@ Danjo: Ja dat tempen is net een verslaving, je wil het toch weten als je opstaat en later baal je weer. @ Derona: Thanx meid! Je hebt een nieuwe avator