Hi Daantje82, ik had bij mijn vorige zwangerschap de dag voor NOD ook hele lage temp, maar toch zwanger. dus wel moed houden hoor! groejtes, charlie
Wat gigantisch balen meid. Heb je zelf het gevoel dat je ongi er aan komt of wijst alleen je temp het uit. je zit al op dag 30 dat is voor jou toch al later dan normaal? Meis, ik hoop het zo ontzettend dat het voor jou nog roze mag kleuren. x
Haay, Ik wil ff alle zwangere van harte feliciteren! =D> Alle dames die nog gaan testen,heel veel succes,ik duim voor jullie(en tuurlijk ook voor mezelf)! Laten we hopen dat we snel zwanger mogen raken... Liefs..D
jeetje ben je ff niet geweest, is het al heerlijk roze hier! Fantastisch meiden, geniet er maar lekker van... voor de meiden die ongi zijn geworden..K*Tzooi....op naar de volgende ronde ! Voor de wachters...ik duim meiden...
Heej meiden Hier nog steeds het zelfde. Geen ongi te bekennen alleen wat wit verlies. En sinds een paar dagen ook steeds gevoelige boobies. Gisteren misselijk geweest. Ook 's nachts misselijk geweest. Vanochtend laat (ik had lang lang uitgeslapen ) dacht ik honger te hebben. Dus omdat mijn broodjes nog bevroren waren wilde ik even een banaantje eten. Ik neem een paar happen en krijg het warm, maag keert om, nog warmer....en ja hoor daar moest shartje rennen naar de wc. Kwam natuurlijk niets uit omdat ik niks in mn maag had. Maar wel flink braken. Morgen dus testen dan zit ik op 17 dagen na mn ei. Ik durf haast niet meer te testen. In mn hoofd zit nog steeds de mogelijkheid dat het vet negatief kan uitpakken. Of mn lijf neemt me zo mega, ontzetten en gigantisch in de zeik of het is gewoon echt zo..... x
Precies. Ik zit ook in een sollicitatieprocedure, zoals ik eergisteren al had gepost. Mocht ik nu zwanger zijn, dan zeg ik het ook nog niet hoor. Maar ik ga er zeker niet een met condooms om vrijen om maar niet zwanger te zijn tijdens de sollicitatieprocedure. Ik zie wel hoe het allemaal loopt.
Ik vrees dat m'n ongie eraan komt. Mijn man zat al een paar dagen te zeggen dat ik toch maar moest testen. Volgens de cyclus ná de pil zou het natuurlijk kunnen, maar ja dan is het vandaag alsnog voor m'n NOD natuurlijk. Maar ik ben vanacht m'n bed uitgegaan omdat ik hartstikke misselijk was en ik was 't zó zat, dat ik vanmorgen toch maar getest heb. Hartstikke stom natuurlijk, want hij was negatief. En nu ben ik dus nóg onzekerder. Dat was dus eens en nooit weer, testen voor m'n NOD. Maar goed, nu had ik net rozig, draderig slijm aan m'n wc-papiertje na het plassen. Ik vind het wel gek, want ik heb dat nooit zo vroeg (ik wordt meestal zondags ongie en krijg dan zaterdagavond laat pas rozig slijm). Zou het ook een (late) innesteling kunnen zijn? En zo ja, wanneer kan ik dan testen? Ik snap d'r niks meer van. Ik weet wle dat je lichaam je voor de gek kan houden maar ik heb toch niet zomaar steken in m'n buik en ik ben toch niet zomaar misselijk?
Ik meld me voor deze maand ook aan. Mijn NOD is denk ik rond 17 september. Ik heb vorige week pas mijn eisprong gehad en daarvoor 1 of 2 cyclussen overgeslagen.
Ik mag bijna weer! Ehm klusserdeklus bedoel ik he?!? Freewilly en Shartje: spannend voor jullie! Ik duim duim duim duim en duim nog meer!
Nee alleen mijn temp wijst het uit. Verder nog geen ongi of ongi klachten, dus heb nog wel een beetje hoop. Normaal ben ik op dag 30 wel ongi, maar heb ook 2 uitschieters gehad van 31 en 32 dagen. Hoop echt dat mijn ongi wegblijft!