Bij mij gaat het nu zo raar...heb al 2 dagen wat bruin verlies, echt een heel klein beetje en heel licht. Heb zelfs al even een tampon in gehad om te kijken of daar wat rozigs op zat,maar nog steeds niet.Dit is nu al de 3e dag, maar misschien zet het vanavond door. Heb gister een test gedaan, want ik wilde iets halen voor mijn keel pijn en ik was bang dat ik het niet mocht gebruiken als ik zwanger was. Kon het gewoon halen, want de zwangerschaps test was negatief. Maar mijn ongie zet maar niet door. Voel ook nu pas voor het eerst iets ongi pijn dus misschien zet het dadelijk echt door. Balen dat ik moet blijven wachten, ik dacht eergister echt dat ik al ongi zou worden maar nu zit ik nog te wachten.... bar
Voel me trouwens ook totaal niet zwanger dus ik ga er van uit dat ik ongi word. Heb alleen ook geen ongi klachten....Heel vreemd hoe je lichaam zo kan reageren. bar
Balen Happy1980, hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Wil iemand nog ff reageren op mijn vorige post. Kan wat ik omschreef van een innesteling zijn? (even lezen op pg. 176, daar staat -ie.)
Weet je wel wanneer je eisprong is geweest dan? Want normaal is het toch 14 dagen na eisprong. Hij nestelt zich toch in op gemiddeld 7 dagen na eisprong dus dat betekent...als dit innesteling is geweest dat je over week zou kunnen testen. Dames vul me aan als ik het helemaal mis heb...?
Ik heb daar niet zo'n last van van die nega testen...het zet me weer met 2 benen op de grond Het kan een late innesteling zijn de innesteling is ongeveer 7 dagen na je eisprong maar kan er ook langer over doen...het is maar een gemiddelde. zo'n 8 dagen naar innesteling kan je HCG meten...dat is dus gemiddeld 15 dagen na eisprong. Tja je lichaam houd je wel eens voor de gek....hoe meer je let op je lijf hoe meer je lijkt te voelen...bewust of onbewust. wachten, wachten, wachten...... 8)
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Tezzz & Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 173 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 35 Ongi.... 4 Zwanger.... 7 Negatieve test... Twijfel.... 3 onbekend Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Tezzzzzz 3. Newstepinlife 4. Heidi77 5. Enise 6. Leentje79 7. Silvana81 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @ Barbeestenboel en happy1980 dikke knuffel!
Hallo dames, Ik had gisteren gepost dat ik een tijdje hier niet meer zou komen. Maar daar ben ik weer... (tikje verslaafd? ) Voor de rode dames: zet hem op in oktober! Voor de klussende dames: geniet ervan! En voor de wachters... tja (uiteindelijk houdt het wachten op) Deze ronde wordt het niet voor ons. Vriendje en ik zitten allebei nog een beetje in een dip door de zwangerschap van mijn zus. En dit weekend moet er hard geklust (echt klussen, met hamers en spijkers enzo) worden bij mijn vader in huis. Dus waarschijnlijk ook weinig andere klus-zin. En aangezien mijn ei meestal rond dag 13 is... Misschien ook wel lekker een ronde zonder verwachtingen.
Hallo allemaal! @ AMY: gefeliciflapsteerd! Fijn dat er eindelijk weer iemand is om het goeie voorbeeld te geven! @ Iedereen: VOLG AMY! IK heb gister m'n ei gevonden, dus mijn NOD wordt helaas later...op de 22ste pas. Wil iemand me aanpassen? Ik krijg dat verdomde plaatje maar niet voor mekaar! Oja...en haal me dan ook maar weg van de marathon van de 20ste ...is voor m'n NOD...en de 25ste is wel heeeel ver weg....THANX!
Hallo allemaal. Ik mag in het rood hoor.... Ben vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde xx
Morgen ga ik dus testen (ben op van de zenuwen en hoop dat ik vannacht kan slapen) en dan horen jullie het 's ochtend of 's middags wel. Ik ga er gewoon van uit dat het negatief is en dan kan elke andere uitkomst meevallen. Ik word echt gek van dat slipstaren en bij elk kleinigheidje denk ik dat mn ongi er aan komt. En symptomen....echt word er niet wijzer van. Ze kunnen bijna allemaal op ongi wijzen of zwangerschap. Behalve dan die misselijkheid....maar ja dat kan weer van de spannig komen...zucht... Nou ja, jullie horen het wel. Ik ga verder met zenuwachtig zijn. liefs en tot morgen.
Dankje.. Had al een gevoel dat ik niet zwanger zou zijn..maar als je het dan wordt..mmmmmm toch #@#@$$%%%^^^. Hopelijk gaat er voor jou beter nieuws komen. xx