hahahaha. Nou, dan maar hopen dat jouw duimen super veel helpen. Zeg maar een soort van superheld duimen.
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Droom & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Jent & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 173 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 37 Ongi.... 4 Zwanger.... 8 Negatieve test... Twijfel.... 3 onbekend Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @ Tezz heb het aangepast @ Juf dikke knuf (hey dat ruimt ) @ Daantjuh heeele dikke knuf @ Pendrag spannend
Zo lekker weekend dames heeerrrllijkkkkk, gaan we nog wat leuks doen? Hier suf morgen op meubelboulevards struinen ook niet echt leuk maar het moet! Vanavond lekker uitrusten, was een zware wek qua werk en zit er echt doorheen, ben zo moe, droom ook heel raar. Voornamelijk over zwanger worden, hoezo obsessie, ik nee hoor Ga nu ff eten koken, sonja bakker menutje, veel groene rommel, noemen ze groente geloof ik Soms ben ik dat mens helemaal zat met die domme kookboeken en toch ik ga me eraan houden Tot straks
Dames, ik mag voorlopig in het groen. Ben een beetje laat met posten maar heb enorme last van mn rug en kan dus maar heel af en toe heel even achter de pc. Heb afgelopen woensdag getest en die was negatief. Maar ook nog niet ongesteld. Raar hoor, mn NOD van gisteren was al op basis van mn langste cyclus. Blijft hier dus nog even spannend!
Nou meiden ik mag in het rood, ben net ongi geworden Op naar Oktober.... Ronde 11.... zucht.... @ Shartje: Zet hem op morgen meid, ik duim voor je!
nou ik ga morgenvroeg maar eens een test doen, maar ik hoop dat ik zolang kan wachten! (en ik wil elk uur wel naar het toilet rennen om te kijken of ik ongi ben geworden of niet, had dinsdag nl al moeten worden) of kan je ook 's avonds testen? want dan ga ik er vanavond al een doen. voor alle zwangeren: geniet er van voor iedereen die ongi is: suc6 de volgende ronde en voor alle wachtenden: ik duim voor jullie liefs kirsten
Voilgens mij maakt het niet veel uit wanneer, alleen 's ochtends schijn je een hoger HCG gehalte te hebben heb ik ooit hier ergens gelezen, maar dat doet men alleen vaak als je ver voor je NOD test, dat is bij jouw nie het geval natuurlijk, succes meid, duim voor je
@ daantje: heel veel sterkte en dat ronde 11 jouw ronde mag zijn! ik hoop echt voor je dat je in het vliegtuig mag. ik duim voor je
Nou, ik moet zondag ongesteld worden. Zit nu in ronde 2. Een paar dagen geleden had ik heel sterk het idee dat het raak was, dus toch maar testje gedaa. Eigenlijk veel te vroeg natuurlijk. Test was negatief, dus maar wachten op de ongi zondag en op naar ronde 3 helaas!
Hello ladies, ik voeg me even bij jullie op dit forum! Zit namelijk bijna op mijn NOD. Ik weet alleen niet precies wanneer hij is. ALs ik vorige cyclussen aanhoud, zou het a.s. maandag zijn. Maar ik heb deze keer een echo gehad, en n.a.v. mijn eisprong zou het uiterlijk a.s. woensdag kunnen.... Spanneeeeeeend! Dus mijn NOD mag erbij op de lijst: ik ga testen op woensdagochtend 12 september! Hoop dat ik niet al eerder in het rood kom!
Ach lieve Daantje toch....nou dan maar een hele super dikke knuffel van mij en laat je niet kisten meid. Ik hoop dat je binnenkort heel snel de antwoorden vindt die je zoekt en dan ook heel snel een beebje in je buik mag hebben. Niet de moed opgeven hoor ! Rust maar lekker uit dit weekend en alleen maar dingen doen die je leuk vind. Dank je wel voor het duimen meid, dat heb ik zeker nodig. Als ik wel zwanger mag zijn blijf ik je absoluut volgen en ben ik het niet hou dan een plekje naast je voor me vrij in het vliegtuig, kunnen we gezellig kletsen. Liefs shar en tot morgen,
@ Shartje: Je bent een schat! Ik ga morgen lekker shoppen, wat nieuwe outfits kopen en lekker uit morgenavond. Na het weekend zal mijn dipje wel weer weg zijn en gaan we er weer voor, dus hou het plekje maar vrij Ik kom morgen meteen kijken naar je test uitslag! Ik ga super hard voor je duimen, je moet gewoon roze.