Alles is gewoon net zo als alle andere maanden... en toen was ik ook niet zwanger. Reken er dus gewoon maar niet meer op deze maand
Tsja spannend probeer me er niet op te rekenen maar doe het toch automatisch, aan de ene kant vraag ik me ook echt af als je zo kort zwanger bent (zeg maar een dikke week voor je eigenlijke NOD) of je dan wel sympthomen hebt...
ik kom mn neusje ook weer even laten zien Zover ik weet heb ik mn ei gehad dus afwachten maar weer! ik heb deze maand wel zeer goed geklust en meer en anders dan de andere maanden, dus mn hoop deze maand is iets groter (naja nu nog hahahah)
Ik had het fotootje al verkleind, met dat speciale programma en dan lukt het nog niet Wilde een foto van me doggie erop zetten
Nou volgens mij zit ik te lang achter me computer, dat ding heeft echt kuren, krijg die site niet eens geopend en de net moest ik weer opnieuw inloggen :
De ongikrampen zijn er weer in alle hevigheid, nu al drie dagen. Dit weekend mijn NOD 8 of 9/9. Zal dus wel weer ongi worden, heb het echt helemaal gehad.