hey meiden, alle zwangeren gefeliciteerd iedereen die ongie is geworden dikke knuffel. meiden ik ga der vandoor mijn ongie is voorbij al paar dagen mijn ei komt in zicht dus ik neem weer afstand. kom af en toe eens naar mijn banner kijken. doei doei....
susy en mariebel: van harte gefeliciteerd! geniet van jullie zwangergschap hier na een spannende avond vanmorgen nega getest. snik, snik. dus nu maar wachten op de ongi en anders over 3 dagen nog een keer testen (dan ben ik nl een week over tijd) liefs kirsten
Niets voelen zegt niet dat er niets is... Hou moed... Wij zijn nu bij ronde 10 beland... Ik duim voor je dat je over 8 dagen toch een positieve test in handen mag hebben... Hou vol
Wat jammer nou, echt killing die onzekerheid. Heb je zelf hele onregelmatige cyclussen die soms ook langer kunnen duren dan ervoor? Ik heb zelf vaak korte cyclussen en zit nu op dag 29. Maar ja, ik weet inmiddels dat overtijd zijn niets hoeft te betekenen. Ik heb geen klachten of zo maar gisteren was ik zooooooooo moe, echt niet normaal. Ik kon mijn ogen moeilijk openhouden toen ik thuis kwam en het deed overal pijn. Maar geen gevoelige borsten of zo. Gisteren wel wat misselijkheid. Ik ga maandag gewoon testen als ik nog geen ongi ben geworden en dan zie ik het wel!
Hey Kirsten. Ik wil je ff zeggen dat ik Zondag mijn NOD had en maandag nega getest heb (en vandaag pas posi) dus geef nog niet op!
Oh Sunnycloud....erg verdrietig meid..... Ik kan alleen maar hoop voor je houden....heel veel strekte... Knuffel liefs la femme
Meiden even een vraagje. Ik zit nu op dag 17 na mn eisprong en nog geen enkel teken van ongi te bekennen. Een dalende temp en nega test. Hoe lang kan een luteale fase duren. Ik weet 11-14 dagen, maar kan het ook voorkomen dat het langer duurt. Ik vind het maar raar hoor. Wel zere boobs, buikpijn, pukkels maar geen bloed. Vorige maand had ik ook een hele slechte (echt heel weinig, inlegkruisjes werk) menstruatie. Ik ben wel eens bang dat ik straks helemaal niet meer ongi word. Ik weet echt zeker dat ik mn ei heb gehad dus waar blijft mn ongi dan. Maandag ga ik hoe dan ook de ha bellen. En ik ga eisen dat ik geholpen word. Ik ben al meer dan een jaar bezig aan het klooien met die menstruaties van me ....blegh** Sorry hoor, moest er even uit. Deze maand is mijn prioriteit om eerst te weten wat er met mn lijf is, of het allemaal klopt, daarna gaan we weer voor een beebje. Wie weet heb ik wel ergens een ontsteking zitten ofzo. Heeft iemand enig idee, of eens zo'n soortgelijk verhaal meegemaakt of gehoord? x
Kop op meid! Ik kan me voorstellen hoe rot je je moet voelen, ik hoop echt voor je dat jij ook een kindje zal krijgen! Er is niks opbeurends wat ik kan zeggen maar ik leef met je mee. Heel veel sterkte.bar
Nou meiden, Hier een superteleurgestelde Kareltje. Na 3 dagen overtijd te zijn geweest zijn hier ook de duivels gearriveerd. Heb alleen maar kunnen huilen. Vooral omdat ik nooit overtijd ben,hadden we zoveel hoop dat het eindelijk raak zou zijn. We gaan door naar ronde 20 Liefs een emo Kareltje
Hier ook vanmorgen ongesteld geworden, maar ik had het wel verwacht. Toch hoop je elke keer dat het deze keer wel raak is. Maar ik ben nog niet zo lang bezig, dus ik mag niet klagen. Voor de andere meiden die ook ongi zijn geworden, verlies niet de hoop hoor! Nieuwe ronde nieuwe kansen! En voor de dames in het roze: GEFELICITEERD! bar
@ sunnycloud: Wat balen meid! Je wacht al zo lang, ik snap je verdriet meid. Hele dikke knuffel. @ Shartje: He jakkes negatief getest, ik kwam juist voor je mooie roze naam kijken Uitraard heb ik een plekkie naast mij speciaal voor jou gereserveerd in het vliegtuig Een luteale fase van 17 dagen kan helaas, ik heb dat de vorige ronde gehad, die van 32 dagen Heb nu een luteale fase tussen de 11 en 17 dagen, mooi klote. @ Beastie: jij ook al negatief, had dat niet verwacht @ Ongi meiden: Zet hem op in de volgende ronde! @ Zwangere meiden: Gefeliciteerd meiden, gelukkig weer iets roze hier.
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola 24: Weethetwel & Daantje86 & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 186 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 42 Ongi.... 6 Zwanger.... 6 Negatieve test... Twijfel.... 5 onbekend Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @ Barbeestenboel en kareltje dikke knuffel!
zo ben al een eind op weg met de voorbereidingen van me vakantie maar het huis is bijna tip top nou hoorde ik dat bepaalde zonnecremes gevaarlijk zijn dus ik zoeken op internet dat blijkt dat zwitsal voor babays kanker verwekkende stoffen bevatten! en nog een paar het wordt stelkens geker en als je de gewone zonnecremes gebruikt daar zit een soort hormoon in waardoor je onvruchtbaar van kan raken en miskramen kan krijgen wat een vage shit schrik ervan ga ff beter op internet het fijne ervan opzoeken ik heb delial dat schijnt wel veilig te zijn maar me gezichtszonnebrandcreme van de etos schijnt weer gevaarlijk te zijn zucht wordt er zo moeeeee van