Bedankt voor je reactie en je advies meid. Ik ga zeker over twee weken (nu is ze met vakantie) even een bezoekje brengen aan de ha. Ik ben al eens eerder geweest en toen heeft ze een soort van hormonen onderzoek gedaan. Dat zag er volgens mij wel goed uit. Mn temp was vanochtend ook weer wat gezakt. Ik werd er heel onrustig van lichte ongi hoge temp. Maar nu is hij nog 0,2 boven mijn basale temp van 36,0. Dus nu weer op naar de tweede ronde, weer flink aan de klus en effe naar de ha. Meiden, allemaal heel veel succes deze ronde en THINK PINK !!!!
Hee meis, als ik jou was zou ik gewoon gaan. Zoals je weet is onduidelijkheid ook slopend. Ik ga (vanwege mn menstruatie dan) ook van de maand effe naar de ha. Aan de ene kant wel een beetje eng omdat ik geen dingen wil horen die me ongerust kunnen maken, maar ik wil ook niet mn kop in het zand steken. Ik hoop dat je er duidelijkheid, antwoorden en rust vind zodat je snel je beebje mag vasthouden. liefs shar
heej Daantje, wat super gaaf dat je die cursus gaat doen. Ik mag in september weer beginnen met mn tweede jaar Kruiden geneeskunde. Wanneer ik mn derde jaar + diploma heb gehad wil ik graag mn eigen praktijk beginnen. Nu bezig met een online winkel voor benodigdheden voor het maken van je eigen natuur/ kruidenprodukten. Ook is er een klasgenoot van me die Reiki heeft gedaan en is daar zeer positief over. leuk die uitspraak van je: "Nu weer lekker energie steken in de dingen die ik leuk vind" Energie is een machtig iets, met energie kun je een heel veel dingen creeëren, maar dat zal je daar allemaal wel leren. Echt héél super dat je dit gaat doen. Ik ben heel benieuwd hoe je dit gaat vinden, hou me op de hoogte liefs shar
Hey Dames, Mag ik op de lijst voor 4 september. Ik mag nu echt voor het echie mee gaan doen. 26 dagen na stoppen met de pil ongi geworden. Ben blij dat het zo snel op gang is gekomen! Het wordt nu wel echt heel spannend zeg! Prettig weekend allemaal! Groetjes, Vlinder79
@ Shartje: Wel leuk deze reacties te lezen, moet toch zeggen dat veel mensen er positief op reageren De Reiki-Master waar ik ben geweest heeft toen na een behandeling gezegt van: Je reageert zo goed op Reiki waarom ga je het zelf niet doen. Ik heb een tijdje met het idee gelopen en nu de stap genomen. Heb gister ook meteen een massagetafel besteld Zodat er actief mee aan de gang kan gaan en ook mijn droom is in de toekomst een praktijk te openen Ik laat je zeker weten hoe ik het vond, kijk echt uit naar 24 augustus! Maar jij doet dus kruidengeneeskunde, lijkt me ook een super opleiding! Heb dat altijd al mooi gevonden wat het simpelste kruid kan betekenen voor je lichaam. Is zeker duur zo'n opleiding?
Oeps! Sorry! Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen... Ik zag dat het al weer gefixt was. Nogmaals sorry! Groetjes Azeb
goede middag dames. ik mag me weer bij jullie melden. ben helaas na 6 dagen overtijd ongi geworden mijn volgende ongi zal zijn op 9sept wil iemand mij er bij zetten
Ik vind zelf de kosten van de opleiding wel meevallen. Het is één dagdeel in de week en het kost zo'n 600 euro per jaar. Dan reken ik de readers en overige zaken niet mee. Het is echt een super opleiding en zeer interessant. Ik vind het dan ook geweldig op andere mensen te helpen en mn eigen zalfjes, olieën te brouwen. Aankomend jaar mag ik met de tincturen beginnen. Wanneer ik straks wel een kindje heb kan ik mn eigen baby-olie en baby-zalf maken hahaha geen rode billetjes bij mij liefs shar
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 02: Lies & racebabe & claire & mamamanuela 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & mommie & MarielleB 04: Pipo 1973 & vlinder79 & roxanne 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 08: mamajanneke & Stef 09: malu & Djam & Yvetje1982 & ilona21 10: Daantje82 11: Marleen1979 12: 13: Linda 14: 15: Azeb 16: BlaBlaBla 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 33 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 5 september: 1. Lies 2. Pendrag 3. claire 4. mommie 5. Rainstarrr Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. malu 3. Daantje82 4. ilona21 @ Ilona: Wat balen meid, dit had ik echt niet verwacht. Zit ons niet mee he
@ Shartje: Ja dat valt inderdaad mee, had het duurder verwacht joh. Heeft je baby inderdaad geen rode billtjes, want daar kan je zelf op toezien Lijkt me zeker een opleiding die je ook steeds weer blijft boeien, dat is ook heel belangrijk vind ik. Je leert toch steeds dingen die je ook kan toepassen.
Hallo Daantje82 en Yvetje1982, vergeten jullie aub niet het aantal passagiers onderaan ook te wijzigen als jullie een naam toevoegen aan de lijst? (Geeft niks, vergat ik eerst ook altijd)
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 02: Lies & racebabe & claire & mamamanuela 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & mommie & MarielleB 04: Pipo 1973 & vlinder79 & roxanne 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 08: mamajanneke & Stef 09: malu & Djam & Yvetje1982 & ilona21 10: Daantje82 11: Marleen1979 12: 13: Linda 14: 15: Azeb 16: BlaBlaBla 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 37 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 5 september: 1. Lies 2. Pendrag 3. claire 4. mommie 5. Rainstarrr Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. malu 3. Daantje82 4. ilona21