Ik vraag het hier ook maar ff aangezien jullie volgens mij allemaal hier zitten: Hebben jullie je LH-streepje wel eens duidelijker gehad dan je controlestreep?
Chelleke ik kan de foto helaas niet openen, ik lees van de andere dat het positief is, een voorzichtige 'gefeliciteerd' alvast!
@milla: thnx voor je antwoord! En ik maar denken dat ik gister al m'n ei had...had twee uur lang zo'n buikpijn, dat ik er misselijk van werd! zucht...ik word een beetje moe van al dat gevrij...ik wil ook wel eens een nachtje vrij!
@ Chelleke positiever kan die niet hoor meid, hartstikke gefeliciteerd, ook al zo lang bezig geweest zie ik, super hoor
Ja waaronder ikke , dacht bijmezelf ook al als daar tussen die 16 personen geen zwangere bij zit dan weet ik het ook niet meer, spannend
Kirstenvf, wil je niet ontmoedigen, denk dat iedereen de eerste ronde ook vooral zulke ervaringen als jij hebt gehad. Ik namelijk ook, eerste cyclus duurt meestal wel iets langer........zou wel mooi zijn gelijk de eerste ronde
Lafo, laten we hopen dat het een mooie dag wordt! Chelleke: Een dikke proficiat, ik las net op het andere topic dat de clear blue ook posi was! Super!
Barbeestenboel, Kareltje, SunnyCloud en Boogschutter extra dikke knuf, houd de moed erin! Marina, balen zeg! Shartje, heeft het al doorgezet? Hoe is het met jou Beastie? Susy en Mariebel gefeliciteerd, jullie zorgen er weer voor dat het gemiddelde omhoog gaat! Geniet er van. Kirstenvf, misschien ben je nog aan het ontpillen. Mijn eerste cyclus duurde 60 dagen en ik werd er echt wanhopig van. Ik had toen ook echt PMS of zwangerschapskwaaltjes, maar mijn lichaam hield me voor de gek. Ik heb toen ook meerdere testen gedaan. Misschien heb je een langere cyclus, dat kan ook. Mijn cyclus ligt rond de 33 dagen. Maar je wordt er wel onzeker door, dat snap ik zeker. Hopelijk weet je snel meer. Chelleke, ik zie een duidelijke streep, dus gefelicteerd! Verder gaat het hier redelijk. Ik heb ontzettende last van mijn rug, dat heb ik wel vaker, en mijn blaasontsteking is nog niet weg. Daarnaast nog wat buikkrampen erbij, hartstikke fijn. Ach ja, als het goed is gaat dat allemaal weer snel over. Verder moet ik wachten, wachten, wachten...
eindelijk is de tijd gekomen, profiteer er nu maar lekker van. Wel beloven dat je 9 maanden op je roze/blauwe wolk blijft he.
stop maar met shaken, je bent gewoon lekker zwanger, hier hebben jullie lang genoeg op moeten wachten, een hele dikke proficiat. Geniet nu maar lekker van jullie moment
Nou ging net naar de wc en nu al weer bruin bloed verlies, heel m'n onderbroek vol Ook met propjes slijm zeg maar, sorry meiden voor de details. Gister geklust mss dat het daar aan ligt...mss iets geraak.....zucht wat moet ik hier nu weer van denken
Nah, het heeft nog niet doorgezet. Alleen een vlekje van ongv. 1cm bruin in mn onderbroek.... Ik hoop dat ik dan gewoon mn ongi krijg, anders moet ik me daar weer zoren over maken. x