Haihi allemaal, Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en dat ik deze week ongi wordt aangezien ik al een aantal dagen erg sacho ben en ontzettend veel eet Ik had wel al meer dan een week geleden steeds ongi krampen in mijn buik, maar echt veels te vroeg en heb ik normaal nooit, kan dit? Nouja ben benieuwd wanneer ik in het rood ga, voel er op het moment weinig van....
Hier nog steeds geen ongi. Ik ga dalijk testen halen bij de drogist, doe ik woensdag (hoop dat er dan nog geen ongi te bekennen is!)
Ola, vanochtend weer met mannie naar de dokter geweest. Hij is zo ziek, ik werd er gewoon verdrietig van. Hij houdt helemaal niks binnen, heeft hoge koorts en is zo slap als een vaatdoek. Gisteren heeft hij al een penicilinekuurtje gekregen, maar omdat hij zo misselijk is houdt'ie die pillen niet binnen. Nu heeft hij zetpillen (''hoe moet ik die innemen?" )gekregen tegen de misselijkheid. Ik hoop echt dat hij nu een beetje opknapt... Verder nog steeds geen duivels hier.... Ik wil woensdag weer gaan testen. Spannend!
zet pillen ai nare dingen kreeg ik ook in het ziekenhuis maarja ik heb ze nooit echt lekker gevonden van die dingen in je je weet wel
Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd! Ik mag in het rood . (op de 26e) Twee dagen roze en roodverlies gehad. Maar gisterenochtend zette de ongie door, dus, helaas. Ik ga door naar 't vliegtuig. Gelukkig is mijn vriendin hier geweest om me op te beuren , dus ik ga weer vol goede moed verder. Succes allen die nog op de wachtbank zitten.
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25& Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 15: Melanietje & Go4baby & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM & Daantje86 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola & Natas1 & Serden 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & Puzzcat24 & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin & Yustin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 193 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 56 Ongi.... 7 Zwanger.... 7 Negatieve test... Twijfel.... 8 onbekend Testmarathon 1 september: 1. Morgaantje 2. Vibe Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. Go4baby Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 7. Bloempje55 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @ Yustin, je staat er bij! @ Maria, FreeWilly, Zoe en Wies; dikke knuffel!
meiden het wordt wel erg rood hier kom op dames ik zal weer even wat minder online zijn want ik krijg manlief vanmiddag thuis met een ingescheurde borstspier dus kan even voor manlief gaan zorgen....Ik moet nog 8 dagen tot mijn nod en heb nog nergens last van dus zal wel niet veel worden hier.....gr heidi
Meiden, wat een rood zeg... Jeetjemina! Moet nu toch veel meer roze komen! Hier veeeel ongikrampen.. Zou ik dan toch een kortere cyclus hebben deze ronde?
@charis....weet niet of het een test kan beinvloeden een schimmelinfectie,maar het is wel iets dat bij zwnagerschap vaker voor komt!
Ja je hebt wel gelijk, maar ik was 2 maanden terug ook bij hem geweest en toen dacht ik dat ik zwanger was en dat was dus niet zo en ik heb dan nu zoiets van ohhhh straks neemt ie me niet serieus of vind hij me een zeikerd! Ik wacht nog een weekje en een paar testen of of ongi en anders sprint ik naar de HA Thnx Beastie je bent een schat! trouwens ik ging net naar de wc en ik heb roze afscheiding huh iemand dat wel eens gehad?
Ja ik heb t net opgezocht en inderdaad veel zwangere vrouwen hebben er last van maar ook zo vroeg of als symptoom? Weet jij dat? Ik hoop het zooooooo!
mag ik ook mee in de passagiersbus? Na een vorige maand van 10 dagen over tijd en een positieve test werd ik helaas toch ongesteld...het had zich in een vroeg stadium afgestoten, maar we gaan er weer voor en de 17de mag ik weer testen...
Heidy, je weet het nooit. Ik moet ook nog 8 dagen en merk ook niks, maar er kan nog van alles veranderen. Gescheurde borstspier...auwwww dat is niet niks.
of het echt een symptoom is durf ik niet te zeggen.. bij mijn tweede had ik het eigenlijk gelijk toen ik wist dat ik zwanger was en met medicijnen ben ik er zo af en toe een paar dagen vanaf geweest, maar verder toch de hele zwnagerschap goed last van gehad.. geen pretje, maar ja.. dat was dan ook wel weer het enige... hoop dat het een symptoom is.. je temp en overtijd klinken anders wel goed! welke test heb je gebruikt dan? koop anders s een andere test! ik heb kruidvat en hema gebruikt (zijn volgens mij hetzelfde...) heb voor mijn nod getest en was duidelijk zichtbaar... maar bij mijn eerste 2 heb ik pas na 3 en 2 weken overtijd positief getest, daarvoor was het steeds negatief! dus het kan nog alle kanten op meid... succes