ow happy happy joy joy happy happy joy joy.... ik ben vrolijk ik ben blij.... hmmzzz het werkt alleen niet voor mij
pfff ik wordt depri van het thuis zitten... ik wil tranen over mijn wangen zien rollen van het lachen niet van het huilen.... pfff wat zit het leven af en toe raar inelkaar.... maar op dit moment heb ik er even geen zin meer in af en toe denk ik is het dit allemaal wel waard elke keer een teleurstelling van een nega test het doet mij meer verdriet dan dat ik me vrolijk voel *zucht* ik heb het nu echt even helemaal gehad wordt echt even gek van mezelf... zou het misschien beter zijn dat ik even een break neem? ik weet het niet... het voelt niet goed om dat te zeggen...maar het voelt ook niet goed om weer teleurgesteld te worden... wat moet ik nou ik ben de weg kwijt wie heeft er een kaart voor me? sorry hoor van het klagen maar ik zit er nu echt helemaal doorheen...... moet aan leuke dingen denken dat ga ik doen! iig probeer ik het...
Hee Fl3xgirl, Dat gevoel kennen we allemaal; het is ook mooi k.t iedere keer een neg test! Iedere keer weer hoop en iedere keer een teleurstelling! Maar je moet echt proberen positief te blijven... Ik weet 't; gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar toch! Ik zit er ook wel eens doorheen en dan vind ik mezelf ook heel zielig; maar dit helpt echt niet! Gooi je frustraties er hier maar uit; hopelijk voel je je daarna een beetje beter! Geef de hoop niet op! Als je denkt dat een break jou op dit moment goed doet, dan doe dat! Maar misschien denk je er morgen weer anders over... Ik wens je heel veel sterkte toe en kop op! Hopelijk komt je wens gauw uit; ik duim duim duim duim duim voor je xx Roosje
Mijn naam mag ook in het rood. Na 35 dagen toch gearriveerd. Enorm balen! Voor de meiden die deze maand nog in de running zijn: Heel veel succes!
dankje roosje, voel me wel iets beter lucht altijd op om keihard te huilen kep bijna geen tranen meer over moet gewoon weer aan het werk dan komt het wel weer goed
heeft iemand een boksbal voor me... ik voel dat ik moet slaan schreeuwen janken en alles tegelijk.... van de psygoloog die ik ooit voor 6 weken had moest ik het uit schreeuwen of brief schrijven en er op spugen verbranden of wat dan ook. of stampen hmmm... wat zal ik eens gaan doen... iemand een ideetje?
heey fl3xgirl ik zou een brief schrijven met alle negatieve dingen en dingen wat niet lukt, en dan erop spugen en dan helelmaal verbranden succes meschien help0t het ik hoop het voor je groetjes samantha
misschien wel.... ik weet alleen niet wat ik moet schrijven. ik zing gewoon keihard met de muziek mee. zal mijn vriend leuk vinden...
ahahha lekker gewoo doen als je je daarbij lekker voelt toch dan moet je vriend maar ff oordopjes halen . en wist je dat rennen helpt tegen stres als je rent maak je ene hormoon vrij en dat vermindert de stres ergens gelezen maar bij lukt het wel groetjes samantha
helpt het ook om zwanger te worden? want dat is nl het enige wat me kan opbeuren in dit geval dan , denk dat veel meiden dat wel hebben. maarja ik zie wel wanneer het gebeurt ga niet meer testen en ook niet kijken wanneer ik mijn eisprong heb zie vanzelf we wanneer ik een buik krijg hihi kan ik toch niet maarja ik vertel iig niet wanneer ik ga testen jullie horen het vanzelf wel maar kan alvast vertellen dat het dezde maand niet wordt mijn lichaam doet raar heb dikke witte afscheiding krampen en winderig pfff wat moet ik daar nou weer mee
Hee hallo allemaal, Nou de directe familie is ingelicht, dus ik kan het ook hier op het forum melden: afgelopen woensdag getest ( nog niet eens over tijd) en jawel, vette positieve test! IK MAG IN HET ROZE! Na twee rondes al, we zijn zoooooo blij! ik strooi meteen wat hcg-tjes: ************ ************************************* ************************************ ************************************ ************************************ *********************************** ik probeer zo ook even mn test erop te zetten, maar de batterij van mn fototoestel is leeg, eerst een beetje opladen dus... En oja, ik ga zo ook even een nieuwe banner maken!
Hee Surf, Dat is nog eens goed nieuws! Van Harte Proficiat, meid! Hoeveel dagen voor je nod heb je getest en welke test heb je gebruikt xx Roosje
heey fl3xgirl ik dacht bij mijn het lukt toch niet meer en toen was het ineens gelukt. me paragnost heeft het me ook verteld en ze had gelijk ook en dat was wel leuk meschien voor jou ook een advies als je er in gelooft heey surf gefeliciteerd hoever ben je al groetjes samantha
ik heb op dag 31 getest, dus voor mn langste cyclus 4 dagen voor NOD en voor mn kortste een dag over tijd...
dankjewel Fl3xgirl, voor jullie komt het ook echt wel. Tis helaas nog even afwachten en ik weet het , ik heb nu gemakkelijk praten, maar geef de hoop alsjeblieft niet op, zou zo gaaf zijn samen zwanger te zijn! Blijf proberen, moet vanzelf een keertje lukken toch! Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch een beetje van mijn zwangerschap kan meegenieten...