dames hier nog altijd niks raars hoor bijna geen afscheiding tot ik de vorige maand juist veel wit vocht verlies had.Wel erg veel zin aan spareribs... Ik hoop nergens op...want dan is het alleen maar makkelijker de 18 de..gr heidi
We gaan het weekend met de vrienden naar een huisje, lekker met z'n achten. Ga ik winkelen met de dames, mannen op terrasje, je kent het wel. Ik ga lekker dingen kopen waar ik zin in heb idd, heerlijk! Op naar de volgende ronde!
Hey meiden, Nou had me opgegeven voor de marathon voor de 15e maar sla hem toch nog even over. Heb vanochtend de 3e test gedaan en weer negatief. Maar ben nog steeds niet ongi, word er helemaal knettergek van. Ik test nu gewoon helemaal niet meer ik wacht het wel gewoon af. Dikke knuf
Diaantje gefeliciteerd! Alle wachtende veel suc6 met wachten! Ik denk zondag of maandag mijn ei gevoeld te hebben, we hebben om de dag geklust, dus wie weet...
Hoi, zag dat Beastie me al rood heeft gemaakt; ik ga door naar oktober, ronde 8 in . Heel veel succes hier allemaal, hoop jullie in oktober niet meer tegen te komen !
nou dames, ik mag eindelijk in het rood. na een cyclus van ehm, 36 dagen eindelijk ongi geworden! hopelijk gaat mn lichaam nu weer normaal doen en zijn de bijwerkingen van het ontpillen over. maar vol goede moed ronde 2 in. aan de SMEP! ik hoor er veel goede dingen over en mn man ziet het ook wel zitten. de ov testen liggen klaar. toen ik nog aan de pil was voelde ik wel de dag van de sprong. maar nu heb ik een paar weken buikpijn gehad en wist ik niet wanneer mn ei kwam. daarom nu maar ov testen gekocht. op welke dag kan ik het beste beginnen met testen, aangezien ik niet weet hoe lang mn cycles is? aan alle zwangere: van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap aan de wachtenden: veel succes aan de ongimensen: allemaal mee het vliegtuig in! liefs kirsten
@kirsten: aangezien je geen idee hebt van de lengte van je cyclus, zou ik je adviseren gewoon op dag 10 te beginnen. Bij een cyclus van 36 dagen heb je dan waarschijnlijk wel meer dan 10 tests nodig, maar voor hetzelfde geld ben je nu veel sneller! Mijn eerste cyclus was 42, de tweede 35 en nu (met ovutests berekend) kom ik uit op 39! Mocht het me deze ronde nog niet gelukt zijn, dan heb ik nu wel een perfect inzicht in m'n luteale fase en kan ik in elk geval m'n tijd voor ei ongeveer berekenen. Helpt in elk geval voor je volgende cyclus beter je vruchtbare dagen te bepalen.
Hallo ! Spannende tijden hier; nog 1 dag tot nod.... Meisje 0123 gelijk heb je, lekker stadten en even op andere gedachten komen! Veel plezier en heeeeeeel veel succes in deze nieuwe ronde! Voor alle andere dames natuurlijk ook veel succes! Hopelijk zijn we gauw allemaal heeel erg zwanger! xx Roosje
dat dacht ik ook, maar elke keer 2 weken na begin ongi had ik 1-2 dagen buikpijn. (terwijl ik zelfs een hele zware pil slikte namelijk microgynon 50)wat zou het anders geweest kunnen zijn? iemand een idee? liefs kirsten
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25& Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Linda & Zoe1976 & LadyZorra & Jessica83 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM & Daantje86 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola & Natas1 & Serden 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Puzzcat24 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Fl3xgirl & Sannemart & Marin & Yustin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 194 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 67 Ongi.... 10 Zwanger.... 7 Negatieve test... 0 Twijfel.... 12 onbekend Testmarathon 5 september: 1. Pendrag 2. Claire 3. Mommie 4. Rainstarrr 5. Marieke15 6. Yuna28 7. Kirstenvf 8. Racebabe Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo 3. Miepie80 4. MissDaisy Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 7. Bloempje55 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @Diaantje super gefeliciteerd! En nu lekker genieten!
Hoi Roosje, Ik heb veel last van m'n tepels maar ik heb een borst verkleineing gehad en die littekens trekken onwijs word er gek van. ja wk slipstaren doe ik nu ook aan mee erg he dat wachten xx Maantje