@Lafo en alle andere zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD Geniet ervan! De rest: SUC6 O Ik wacht zelf ook nog even af, maar ik heb het gevoel elk moment ongi te worden...... bleuh... Liefs Nienke
het lijkt wel of ik naast de controlestreep, nog 2 streepjes zie, ik weet dus niet zeker of dat wel of niet goed is, maar streepjes genoeg in ieder geval. Heb je niet nog een test, zou ik nog een keertje doen, maar ik durf je alvast een klein beetje te feliciteren!
ow toch wel dacht dat ik een beetje scheel keek. maar volgens mij ben je gewoon zwanger nog een keer testen en dan weet je het zeker
als ik vergelijk met mijn eigen test dan lijkt het ene streepje te dicht tegen de controlestreep aan te zitten, maar het meest lichte streepje (links) zit volgens mij wel op de goede plek en dat is tenslotte ook een streep! Spannend hoor, test gewoon nog een keer, heb je er nog een?
hmm vind het moeilijk hoor..zie wel een streepje...ja eigenlijk 3 hahah...zou morgen nog een keer doen...weet je het zeker .... zal nog een keer kijken...
Die streepjes zijn nu naar elkaar toe getrokken... Is nu 1 streepje OOOO.... Wat spannend... kan niet geloven dat er 1 staat.... doe morgen nog wel een test.. Nu ff me vriendje bellen!
die middelste streep trek weg volgens mij had ik ook met die testen alleen bleef bij mij maar 1 streep staan maarja bij jou zie ik echt 2 streepjes hoor
kan je niet nog een foto erop zetten nu er nog eentje van de 2 overblijft? kunnen we nog een keertje kijken voor je...
maak nog even een foto..ben zo benieuwd..denk wel dat je zwanger bent....zitten hier met onze neus op het beeldscherm hahahah