Super er zijn er weer wat bij... gefeliciteerd allemaal... Voor de dames in het rood,dikke knuf en de volgende maand is jullie maand... MAg ik trouwens mee met de test ronde op 30 september?
Ik zou eigenlijk 3 september ongesteld worden maar inmiddels zijn we 10 dagen verder en ben ik nog niet ongesteld. Uiterlijk zaterdag als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. We kunnen onze zenuwen bijna niet in bedwang houden...10 dagen is best lang zou je zeggen, toch? Of valt dat wel mee?
oei wat is het hier weer eng stil naja zing wel even een liedje *zing* hihi nu gaat juist iedereen weg
Nee we hebben nog niet getest, Vorige maanden werdt ik steeds op de dag dat we gingen testen of de dag er na ongi, dus we durven niet meer zo goed
Nu lijken we heel geduldig maar dat is helemaal niet zo hoor . We zijn gewoon super bang voor een negatiefe uitslag!
mijn vriend heeft daar ook last van mag niet meer testen als hij er vanaf weet hihi moet het stiekem doen
kan iemand mij trouwens vertellen of je dezelfde krampen die je krijgt als je ongesteld moet worden kan hebben als je zwanger bent. Ik heb namelijk sinds vanochtend wel telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar gelukkig is het nog niet gebeurd..
jah je hebt krampjes vooral de eerste weken lijken ongie krampjes maar als je goed voelt voel je dat het net iets anders is
Ja soms lijkt het echt verdacht veel op ongi krampen maar als ik dan naar de wc ga lijkt het meer alsof het grote boodschap krampen zijn, maar uiteindelijk komt telkens maar een piep klein plasje uit....
Nee ik hoef eigenlijk nooit snachts naar de toilet. Mijn vriend vind wel dat mijn borsten iets gegroeid zijn, maar zelf zie ik het eigenlijk niet.... Slaap wel heel veel de laatste tijd...Gisteren avond de hele avond zo een sloom en dwijlerig gevoel, maar dat heb ik dus ook vaak voor het ongesteld worden...
die krampen alsof et voelt dat je een grote boodschap moet doen had ik ook toen ik zwanger was dus wie weet
pff moe zijn heb ik altijd toen ik zwanger was had ik ook ziekte van pfeiffer dus was extra moe denk dat het door die pfeiffer ook niet is goed gegaan bedacht ik me vanmorgen opeens