Hoi hoi dames! Ben gisteren ongi geworden, dus ik verhuis van augustus naar september, het is niet anders. Wil iemand mij toevoegen aan de NOD lijst? Mijn NOD is (pas) 17 september. Ik had 3 maanden achter elkaar cycli van 21 dagen, dus kort! En de laatste cyclus was 36 dagen! Dus ik houd deze lange cyclus maar aan. Wij gaan trouwens de 5e ronde in! Liefs, Lise
heej meiden, ik ben trots op mezelf:ik heb een afspraak gemaakt bij de dok. De assistente was vriendelijk doch erg efficient. Zij wilde meteen alles weten en gelukkig mocht ik komen, haha. zo voelde t! Ik heb woensdag een afspraak. dus.... duimen jullie voor me?
Spannend Taliaa! Dapper! Ik ga zeker voor je duimen en hoop dat je duidelijkheid krijgt. Succes meid.
kan iemand mij op de lijst zetten op 10 september. Ik ga volgende week op vakantie, dus zal er niet veel zijn, maar hopelijk veel roze deze maand!
dank je rainstarr. Ik hoop dat ik, dankzij de dok, ook een NOD ga krijgen en ik hoop dat ik dan in de mooie roze hummer mee mag!
@Daantje82 ... zie dat je naar de ha gaat meid. Succes ... hoop dat hij je verder kan helpen. Heb zelf ook net een verwijzing gekregen.
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & anastasia & Puzzcat24 02: Lies & racebabe & claire & mamamanuela 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & mommie & MarielleB 04: Pipo 1973 & vlinder79 & roxanne 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: mamajanneke & Stef 09: malu & Djam & Yvetje1982 & ilona21 & Claudia21 10: Daantje82 & ukkepukje & Wies31 11: Marleen1979 & Hummel 12: 13: Linda & Julita 14: 15: Azeb & Melanietje 16: BlaBlaBla 17: Lise 18: 19: 20: 21: 22: 23: wieffie 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 49 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 5 september: 1. Lies 2. Pendrag 3. claire 4. mommie 5. Rainstarrr Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. malu 3. Daantje82 4. ilona21 Zoooo....ge-update
@beastie: bedankt voor het toevoegen! Pff, 17 sept. lijkt wel erg ver! En geduld hebben is 1 van mijn slechtste eigenschapen
Ja, lekker rustig. Ik ben blij dat ik niet zoveel hoef bij te lezen. Mijn huisje is weer helemaal opgeruimd en schoon. De kijkers voor het huis zijn geweest. Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Mag ook wel. Na anderhalf jaar. (en dan pas de tweede kijkers.) Hoop dat het echt verkocht wordt nu. Ik wil echt dolgraag verhuizen!
ik hoop ook dat het nu wel een beetje opschiet met je huisje. ik zelf ben naar een huisje opzoek en moet dan ook straks mijn eigen huisje verkopen. ben ook zo bang dat dat heel lang gaat duren
Iedereen is hier denk ik z'n beetje aan het wachten.. .. dus denk dat dat de rust veroorzaakt?.. Vindt het wel leuk te zien dat ik gelijk loop met anderen, anders is het ook zo alleen zeg maar..
Lekker rustig hier! Morgen gaat het voor mij beginnen. De eerste echo voor de eerste IUI behandeling. Kijken hoe het met mijn eitje gesteld is. Ik zal de deze week nog wel regelmatig in het ziekenhuis rondlopen 's morgens maar we wachten af hoe het gaat lopen. Wel spannend!
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & anastasia & Puzzcat24 02: Lies & racebabe & claire & mamamanuela & CynthiaB 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & mommie & MarielleB 04: Pipo 1973 & vlinder79 & roxanne 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: mamajanneke & Stef 09: malu & Djam & Yvetje1982 & ilona21 & Claudia21 10: Daantje82 & ukkepukje & Wies31 11: Marleen1979 & Hummel 12: 13: Linda & Julita 14: 15: Azeb & Melanietje 16: BlaBlaBla 17: Lise 18: 19: 20: 21: 22: 23: wieffie 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 50 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 5 september: 1. Lies 2. Pendrag 3. claire 4. mommie 5. Rainstarrr Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. malu 3. Daantje82 4. ilona21
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, volgens mijn vorige cyclus van 51 dagen... Is mijn NOD op 4 sept. Ik weet bij god nog niet goed hoe het hier werkt, heb wel al wat proberen te lezen enzo. Wat is er met de roze hummer? Die moet ons naar de roze wolk vervoeren ofzo? Zo ja dan wil ik graag mee! Verder ben ik heel onzeker over mijn lange en onregelmatige cyclus, vandaag daarom begonnen met tempen. Ik zou het fijn vinden hier wat steun te vinden, maar vooral gezelligheid! Ik ben bang dat ik geen (goede) eisprong heb. Zo ie zo is het vervelend dat je echt niet weet wanneer je menstrueert/ovuleert.