Wil nog wel ff zeggen dat je gelijk had, jij zei het al een paar dagen geleden Zal voor je duimen meid
hihi voorspel het ook van mijzelf dus ben benieuwd als ik zwanger ben strax dan ga ik toch maar eens kijken of ik een gave heb ofzo
@fl3xgirl: heheheh... voel helemaal niks! En dat had ik bij m'n vorige zwangerschappen ook! Da's probleem ook juist! Heb veel afscheiding, maar heb ik meestal...ik zit gewoon af te wachten of ik misschien m'n innesteling zal voelen, nu of de komende dagen, maar voel he-le-maal niks, noppes nada! Alleen vind ik m'n buik wat meer opgezet dan anders...en dahwast... ik wil een strohalm om aan vast te grijpen! Wil jij m'n strohalm zijn? ...zucht...
hmmmzzzz.... ik zal me concentreren hihi ik weet niet of het kan hoor meestal voel ik het tijdens een gesprek ik ga het proberen wat te voelen 1 minute please....
pfff vindt het wel moeilijk voel me opgelaten een goed teken op zich misschien moeten we wat meer kletsen dan komt het vanzelf wel .
hihi eeeuuhh misschein heb ik iets leuks voor je heb het ook gedaan een online zwangerschapstest moet je eens doen