mijne was vorig jaar weggelopen maar waarschijnlijk zat ie vast in een schuur hij haat het nu opgesloten te zitten. hij was mager toen ie thuis kwam. ik zal dat moment nooit meer vergeten begon keihard te janken toen ik hem weer zag en schreeuwde CHICO! BJORN(mijn vriend) chico is terug zat helemaal te shaken dacht echt dat ik droomde. ik had voor chico een poes die is bij haar locheer adres (mijn ouders) weggelopen nooit meer gezien ja 1 keer vanuit de zolder raam rende in mijn pyama enop blote voeten er naar toe maar wwas al te laat
Aaah, wat zielig dat ie opgesloten zat in eene schuur. was ie lang weg? Die van ons is aan het dementeren... Word gek van dat beest... Zondag vond ik hemop de weg, auto moest wachten, chico bleef gewoon liggen... Heb hem maar opgetilt en meegenomen... Sinds onze andere kat (vanaf mei) weg is, is chico opeens een "buitenkat" eerst was ie het liefste binnen... Vreemd beest...
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & LadyZorra & Jessica83 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Pluys & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby 17: Butterfly1 & Jesjuh 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM & Daantje86 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola & Natas1 & Serden 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Puzzcat24 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat 194 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 78 Ongi.... 13 Zwanger.... 4 Negatieve test... 0 Twijfel.... 5 onbekend Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo ZWANGER!! 3. Miepie80 4. MissDaisy Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 7. Bloempje55 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 @ Roosje dikke knuffel! @ Shirbeuk je staat er bij!
chico is precies een week weggeweest sinds hij terug is issie niet meer bij ons weg te slaan als we liggen te slapen springt hij 2 deuren open om bij ons te kunnen zijn als het lukt zal ik eens proberen er een foto van te maken ziet er best wel raar uit. kan zijn dat jou kat op zoek is en per ongeluk ook ergens vast zit
Aaah, wel lief dat ie niet meer bij jullie weg te slaan is! Ja kan zijn, ik ga van de week even wat postertjes maken.. Maar ja daar wacht ik nog even mee, want laatst was ie ook al een week weg!
Aah Yuna: klote is dat he?! Die andere van ons is nu bijna 4 maanden weg... Was wel erg oud, dus is waarschijnlijk een rustig plekje gaan zoeken om te sterven, maar nu is deze weer weg! :x
Ja, this echt klote, mijn kat is echt geen kat wat op onderzoek uittrekt, hij is jusit best shuw, alleen tegen sommige niet.. en mij natuurlijk.. dus ben best verbaasd dat ie weg is, en al zo lang.. heb idd flyers hangen, en kwijtlijn gebeld en staat op amivedi.. maar nergens nog te bekennen, ben bang dat ie de weg is kwijtgeraakt hier in het drukke amsterdam.. Ik hoop dat de jouwe echt sneller terug komt, die onzekerheid is niet fijn, en voroal niet als je pas een andere kat kwijt bent geraakt..:s
Ik hoop ook voor jou dat ie snel terug komt! Ik ga zo even de asiels bellen en stichting zwerfdier, die hier 5minuten vandaan zit.. Wieweet zit ie daar!
Enise; Idd dezelfde dag. Ik voel nog niet veel, alleen heel erg borrellen in mijn buik van mijn darmen en veel dorst. Misschien ook heel klein beetje last van borsten en ietsje misselijk, maar niet dat ik zeg ik voel echt heel erg iets. Jij? Pooh69: Thanks! Ben benieuwd of ik volgende week mee mag in het roze! Liefs shirley
@Shirbeuk; Ik erg gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd als ik ongi ga worden. En af en toe last van ongi pijn. Verder geen misselijkheid ofzo, dus ben toch een beetje bang dat ik weer ongi ga worden. Maar zolang mijn ongi pijn niet erger word, zal ik hoop hebben.
hebben jullie ook al een advertentie op marktplaats gezet? head ik toen wel gedaan en posters in supermarkt dag dat hij thuis kwam belde een vrouw dat ze chico had gezien behoorlijk ver van huis. maarja hij was toen al thuis
pff krijg geen hap door mijn keel ben nu al 5 kilo afgevallen heb er niet eens iets voor hoeven doen alleen maar op de bank liggen en verder niks doen hihi
hi allemaal, ik heb de hummer gemist en ga proberen komende maand het vliegtuig wel te halen. succes hier iedereen nog met wachten en testen en hopelijk niet tot ziens in het oktober forum. groetjes, charlie