Nou heb net maar weer eens getest met een ander soort test, gewoon om het nog eens te zien! Erg he ben een beetje onzeker over alles. Ben namelijk niet misseljk ofzo en dat baarde me een beetje zorgen, maar niks aan de hand, ik moet gewoon lekker gaan genieten. Heb alleen een opgezette buik die af en toe een beetje rommelt. Ik duim voor je dat het snel raak is
Hallo lovelymirrie Ik had vroeger ook snel last van blaasontsteking maar daar heb ik iets op gevonden. Ik gebruik cranberrypillen zodra ik iets van een blaasontsteking voel opkomen. En ik heb nergens meer last van. Als je die pillen gebruikt iedere keer rond het klussen zal er hopelijk geen blaasontsteking meer komen. Die pillen zijn gezond en kan je ook gebruiken tijdens je zwangerschap. Ik hoop dat je er wat aan hebt. liefs Zoe
Wauw meis, wat een super mooi bericht... eindelijk... het is jullie zo onwijs gegunt.... Geniet er nu van...
Naomi, Ik heb daar ook last van. Ik ben nu dus rond mijn eisprong niet naar het toilet geweest en heb nu blaasontsteking. Ik heb homeopatische pilletjes en houd het nu al een week daarmee vol, want ik wil pas een kuur als ik ongi word (hoop natuurlijk van niet). Maar ik denk maar zo, de sterksten moeten gewoon overleven en blijven wel hangen in het vruchtbare slijm, de zwakkeren gaan gewoon naar het riool . Daarnaast merk ik wel dat bij de vruchtbare dagen er minder uitkomt volgens mij. We zullen zien. Verder is mijn temp vandaag echt weer super gezakt, dus geen goed teken. Wel een beetje vroeg omdat ik 10 dagen geleden mijn ei heb gehad en mijn cyclus rond de 33 dagen ligt maar ja, we zullen zien. Hopelijk is een een tijdelijke dip, maar ik heb er geen goed gevoel over. Rainstarrr, gefeliciteerd met je ei!
Thnx Leentje79! En nu de rest nog heh En ik hoop voor je dat je gewoon een tijdelijke tempdip hebt en het daarna weer omhoog schiet. Keep up the good hopes meid!
hallo allemaal, ben nieuw op deze pagina. zit zo'n beetje alle berichtjes te lezen. nog een dag of 8 en dan mag ik testen. Had vorige week het idee dat ik zwanger was, nu alleen nog steken onder in de buik en onwijs koud. Ze zeggen dat de kans op zwangerschap op je 35e minder is, heeft iemand ervaring in het op een later leeftijd (nou ja )zwanger worden? (dit wordt voor ons het 2e kindje) Bij de eerste helemaal geen symptonen gehad. apart allemaal!
Ik ben echt aan het duimen hier...Gisteren een soort beet in mijn baarmoeder en vandaag krampen aan de rechterkant...Ik hoop dat het innesteling was en dat het deze keer goed gaat.... Het is afwachten geblazen hier... Knuffies ikke
Hoi dames, afgelopen dinsdag lichte bloeding. Dacht dat het verlate innesteling was. Maar heeft aangehouden en blijkt dus toch ongi te zijn! Nog geen één keer in mijn hele leven heb ik zo'n korte cyclus gehad (24 dagen). Had ook allerlei symptoompjes die mij eraan deden denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar helaas! Volgende keer hopelijk beter. Ondertussen weer iemand in mijn kennissenkring waarbij het in één keer raak was. Word er een beetje gefrustreerd door. Kop op allemaal, dames, ook wij zijn een keer aan de beurt! Voor diegenen waarbij september ook geen geluksmaand is .... tot in oktober!
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao 17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM & Daantje86 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola & Natas1 & Serden 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Puzzcat24 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys 197 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 82 Ongi.... 14 Zwanger.... 4 Negatieve test... 0 Twijfel.... 7 onbekend Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. Malu 3. Daantje82 4. Ilona21 5. Stef 6. Shartje 7. Charis 8. FunnyMe 9. Sablovesgeof 10. Wies31 Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo ZWANGER!! 3. Miepie80 4. MissDaisy Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 7. Bloempje55 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 4. Wens @ newstepinlife dikke knuffel! @ Puzzcat ben je zwanger, omdat je een zwbanner hebt? Spannend!
ow nee joh had eventjes mijn schoonzus laten zien dat dat kon hihi Maar het is (weer) afwachten... 8) Knuffies ikke
Ik ook nog niet Tezz, misschien wel maar ik hou het even op volgende week. Moet mijn temp natuurlijk niet gaan dalen ( Hopen, Hopen))
Heeft iemand van jullie ook een gloeiende hoofd en moeheid na je eisprong?En een soort beet gevoelt in je baarmoeder 5 a 7 dagen na je eisprong? Knuffies ikke
@puzzcat: ik las net ook al een berichtje van je...ik kan je helaas niet helpen...heb al 2 kids, maar nooit een innesteling gevoeld (ook geen eisprong trouwens) Een gloeiend hoofd? je wordt niet toevallig gewoon ziek? Bij ons in de buurt is zo langzamerhand iedereen ziek of verkouden nl...
@shirbeuk:het enige waar ik ontzettende last van heb is dat ik nog een week moet wachten! voor de rest: wel 'ns een krampje hier of daar...maar niets bijzonders...maar goed, dat had ik bij m'n vorige zwangerschappen ook nog niet voor nod...dussssssssssss weet nog steeds niks...