Pffff....ik mag in het rood. Ik ga met het vliegtuig mee. Mijn ongi heeft nog niet flink doorgezet, alleen wat bruinverlies maar ik heb nu zo'n ontzettende ongikrampen dat ik dadelijk maar even naar de WC ren. Succes iedereen die nog op zijn NOD wacht en niet naar het vliegtuig komen, blijf maar lekker in de hummer. Doei!
Jippie! Mijn vriendin is zwanger! Ben zo blij voor haar omdat ze al meer dan een jaar bezig waren en er eigenlijk mee gestopt waren en er vrede mee hadden dat er geen 2e zou komen. Dus nu totaal onverwacht toch zwanger! Nu ikke nog
durf nog niet te testen wacht nog even af een paar dagen....pijn in onderbuik en grotere en stevigere borsten, maar dat zegt bij niets... succes iedereen
Nee had afgelopen week geen bloeding gehad... De vorige keren dat ik zwanger was ook geen bloeding gehad!
Veel onzekerheid zie ik vandaag, moeilijk hoor dat wachten.. Succces allemaal, ik duim voor jullie mee...
is heel erg hellemaal als je dan ook nog een test doet en die negatief is.ik had mezelf voor genomen om pas met 5 dagen overtijd een test te doen maar gisterenavond had ik zoiets meestal word ik die ochtend ongi zo niet doe ik een test,had ik beter kunnen wachten :s
wat balen, heb vandaag weer en megadaling, nog geen ei gevonden....wordt hier zo moe van dinsdag is het al 5 weken na curretage. pfffffffffffffffff
Goedemiddag dames, Yes! Het mag toch zo zijn, ik mag in het roze! Eigenlijk wist ik het al maar heb gisterochtend uiteindelijk toch een test gedaan. Ik ben al een aantal weken (bewust) niet op het forum geweest en het lijkt alsof het gewerkt heeft. In het begin vond ik het lastig, maar omdat ik het op het moment nogal druk heb kon ik me aardig afzijdig houden. Ik heb geen idee wat de status voor deze maand tot nu toe is. Zal zo even kijken, maar voor alle (mede)zwangeren allemaal SUPER GEFELICITEERD! En alle dames die nega hebben getest, wie weet... Succes! En degene die ongi zijn geworden balen meiden volgende ronde is voor jullie. Liefs mij
een dikke proficiat. Barbie mag ik je iets vragen na je mk heb je lang moeten wachten voor je ongi werd?
Bij mij duurde het (maar) 33 dagen, het is zelfs de kortste cyclus die ik heb gehad! Meid trek het je niet aan, het zal bij iedereen anders zijn. En ik heb geen curretage ondergaan, op de (inwendige) echo bleek dat het niet nodig was. Succes!
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy 02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N 04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje 06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke 08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy 09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud 10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel 11: Hummel & Maria79 & Marina99 12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123 13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79 15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao 17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie 18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & Silvana81 & MenM & Daantje86 19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk 20: Katje81 & Sjolie & Silvana81 & 1986Fleur & Maudi 21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom 22: Karine & Bianca75 & Tezz 23: Wieffie & Dani86 & Jola & Natas1 & Serden 24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30 & Puzzcat24 25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby 26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla 27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin 28: Nicootje & Rainstarrr & Wens & Nieuwbegin 29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl 30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys 198 passagiers voor de extra large ROZE Hummer 83 Ongi.... 16 Zwanger.... 5 Negatieve test... 0 Twijfel.... 7 onbekend Testmarathon 15 september: 1. Linda 2. Danjo ZWANGER!! 3. Miepie80 4. MissDaisy Testmarathon 20 september: 1. WishfulDreaming 2. Newstepinlife 3. Heidi77 4. Enise 5. Leentje79 6. Silvana81 7. Bloempje55 Testmarathon 25 september: 1. Lies 2. Manon F 3. Susanbenjamins Testmarathon 30 september: 1. Rainstarrr 2. Symoen 3. Fiona23 4. Wens 5. Nieuwbegin @heb je rose gemaakt gefeliciterd meid
hey meiden ben weer thuis van een weekeindje ouders. ik ben hondsberoerd hele rare beroerdheid niet als normaal zeg maar. gisterenavond kreeg ik opeens een branderig gevoel in mijn buik best wel heftig. maar dat duurde niet lang heb al paar dagen een rare soort van hoofdpijn beetje dof en weeig gevoel. onderweg naar huis werd ik opeens heel erg misselijk en ben maar gaan slapen wand moe ben ik ook gigantisch best wel raar omdat ik al 3 weken thuis zit (morge mag ik weer werken) de autogordel sneed gewoon in mijn buik en zat niet lekker heb al 4 dagen last van mijn benen en krampen in mijn buik. pfff ik weet niet wat het is maar het zal wel goed zijn. het is toch nog allemaal veel te vroeg om wat te voelen voor een zwangerschap. hihi heb vandaag mijn haar laten stylen ik keek in de spiegel en dacht wie is dat ziet er echt zoooo gaaaaf uit!
hihi heb het net verandert omdat ik vrijdag echt absoluut geen ei heb gehad ik denk veeeeeel eerder en anders moet ie nog komen dus ik houdt het nu op 27 dagen