heey puzzcat24 van harte gefeliciteerd en 25 is helelmaal niet oud hey fl3xgirl staat je echt leuk de stijle haar ongi mensen hopen dat jullie de volgende ronde meer succes hebben en zwangere veel plezier met je zwangerschap groetjes samantha
goede morgen dames. hier gaat alles zijn gangetje. deze week moeten we lekker aan de klus. heb er nu al zin in. als ik mijn cyclus van 24 of 25 aan houd dan heb ik afgelopen weekend mijn ei gehad en die heb ik goed benud. we zullen zien wat de aankomende twee weken gaan brengen
Goedemorgen, Ik mag in het rood, gister ongesteld geworden. Mijn volgende NOD is 14 oktober, dus ik ga met het vliegtuig mee. Alle zwangeren van harte, en geniet van jullie zwangerschap... Alle ongi's, see you on board En voor alle wachtenden...veel geduld toe gewenst
Tja en dat kan behoorlijk aankomen... Zolang daar ga je bijna een jaar geleden niet van uit dat je volgend jaar niet zwangetr bent... Sterkte en ik duim voor je dat ronde 10 voor jou en voor mij DE ronde is...
ha ik zie aan mijn banner dat ik bijna op die 10 dagen zit... dat is voor mij dan altijd een magische grens, zo van voor die tien dagen zien we wel en als eenmal die tien dagen op de banner staan ga ik af tellen Dat wachten zou verboden moeten worden
@Derona: waarmee ben jij zoveel afgevallen? Vind het echt knap. Bij mij staat het al tijden hartstikke stil.
sonja is erg goed was 12 kilo kwijt in 6 weken pfff kep knallende koppijn vanacht gedroomt dat ik 2 positieve testen had hihi moet nu nog werkelijkheid worden
Maar zijn die kilo's er nog steeds af? Ik loop bij een dietiste en die zegt dat als je te snel afvalt het risico erg groot is dat het er allemaal weer bij komt, plus wat extra.
Ik heb vannacht over mn tempkaartje gedroomd. Hoe bedoel je idioot. Voel me nu knap beroerd. Zo'n last van mn maag en zo gruwelijk misselijk. Als ik maar nie ziek word, want ga donderdag op vakantie