JOEHOE wat een top avond! Las net bij de SMEP'ers al van Wishfull en nu ook nog Daam en Maantjecolet! HOERA, GEFELICITEERD!!!!! Tijd voro een fijn feestje hier... \/ =D> =D> {|= =D> =D> \/
ik heb m'n foto in m'n album gezet maar is onduidelijk vind ik zal er nog een proberen ik heb gelijk ook maar een tweede test gedaan en net zo mooi ook met twee streepjes hihihihihihihi
@ go4baby: Jij leest sneller dan mij! IK ben ook direct geswitcht om hier te kijken! Wishfull, Maan en Daam: GEFELICIFLAPSTEERD!
*vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang vang, vang * Nou dit moet genoeg zijn voor mij thanks
pfew ik weet niet wat het was zomaar uit het niks kreeg ik een lach stuip en daarna begon ik bijna te huilen en begon toen weer met lache mijn vriend zei je bent gek geworden hihi
Wauw geweldig al die positieve berichten... helemaal super top.. ga er ook lekker van genieten... enhe strooi je nog wat hcg tje?
Als je je eisprong voelt kan dat de ene keer zeerder doen dan de andere. Heb sinds eind van de middag recht onderin steken, maar het wordt steeds erger. Het voelt nu als een continue pijn die helemaal doortrekt naar de achterkant en mn heup.