Zwangeren van vandaag: Gefeliciteerd! Vraagje: ik had mijn ei afgelopen zaterdag (berekend via de calculator). Vrijdag flink geklust en ook die dagen ervoor. Sinds vandaag heb ik vlaagjes misselijkheid en ook zware borsten. Weet dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden maar kan dit al zo vroeg?!?!
hier nog wat ************************ *************************************** ******************************************** ***************************************** ******************************************* ****************************************** ****************************************** ********************* Vangen ladies
@daantje: ik snap iets niet: je banner staat op 25 dagen, maar je cyclus is toch veel langer? Zo rond de 32 of zo? Of heb je een vroeg ei gehad?
Ook ik mag, nouja moet, in het rood! Bah! Ik heb een vreselijke hekel aan vliegen.. (maar misschien kunnen we wel een leuke bestemming kiezen)
zwangere meiden gefeliciteerd! klussers sterkte met wachten! meiden die ongi zijn geworden,succes voor de volgende ronde! ik heb vanmiddag echo om te kijken of bloeding van 1-9 toch MK is geweest!Word lange dag!
He bah meid... Nou misschien dat dit vliegtuig je wel veel plezier gefft.. Heel veel succes in de volgende ronde...
Lijkt mij niet, inprincipe is er nog niet echt iets verandert in je lichaam kwa hormonen. Dat begint pas echt met de innestelling die meestal 10 dagen na bevruchting plaats vind. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden....