me buikpijn wordt minder. jippie. maar vaak wordtik pas 1 dag na temp daling ongi dus het is afwachten
Dan worden wij het tegelijk denk ik... word het vandaag of morgen. Hoop voor jou dat het niet zo is maar de mijne mag wel komen doe het nu nog veilig dus het komt toch wel.
ben net terug van vakantie... wat een rot weer hier. Ik heb het echt heel erg koud en ik wil terug naar portugal... ik moet nog wel even alles doorlezen, maar ik wil wel al vast reageren. Voor degene die zwanger zijn geworden: gefeliciteerd voor de dames die ongi zijn geworden: helaas, volgende maand weer een ronde Voor de dames op de w8bank: succes.... En ik... ik ga even alles doorlezen. Jullie hebben echt veel bijgeschreven. gr. Bianca
Nou,de katten zitten met hun pootjes altijd te graaien in de kattenbak en die komen dan op jou en als ze zichzelf wassen doen ze dat met hun poot...Best logisch als je erovernadenkt...hihi En hier nog steeds ongi krampen zonder bloed jippie!Ik ga mijn schoonzus voor de gek houden zodat als ik een posi test krijg 24ste dat ik haar die weekend roze en blauwe muisjes kan geven op een beschuitje hihi (misschien loop ik al voor de situatie voor,maar dat wil ik altijd al doen en zij is de enige familie die ik kan verrassen)
nog steeds geen duivels te bekennen....wel hele dag zwak ziek en misselijk! morgen moet ik er toch aan geloven met een test...vind ik het wel lang genoeg uitgesteld!
hallo dames ik ben er weer ik heb nog geen internet thuis dus moet alles ia school doen het gaat erg goed. we hebben alles al ingericht en ingeruimd. het zijn nu kleine dingen zoals lampen en planken! ik zit een stuk lekkerder in mijn vel! wel wat meer lichamelijke klachten maar dat komt ook wel goed! sinds we in onze eigen wonig zitten is de relatie tussen mij en mijn vriend nog beter dan hij al was en we klussen.....ongelooflijk alhoewel het nu geen zin meer heeft. ik zit namelijk op de wachtbank! ik sta er niet meer zo bij stil bij het zwanger worden! en het helpt goed ook ben ik nu de 3e week op school bezig maar potjandoppie wat een pittige opleiding. krijg het niet bijgehouden snap veel idngen niet en lig dus echt achter.......hoop binnenkort meer hulp te krijgen want ben gelukkig niet de enige die het niet snapt! hoe is het verder hier met iedereen?(het si namelijk egr veel om alles terug te lezen) XXX
Jippie ik heb een nieuwe symptoom: Denken dat je heel veel moet plassen maar komt een klein beetje uit... Woohoo! Hihihi knuffie ikke
Kan iemand mijn naam blauw maken? Vanmorgen had ik een heel vaag streepje op m'n test (zie album) Even afwachten dus....