ey meiden, nou ik had gezegt dat ik de 20ste pas ging testen maar ga zo al testen hahah./ eerst ff wachten totdat ik naar de wc moet xxx
waar blijft bloempje55 nou? Gaat ze eerst nog 3 uur d'r plas ophouden of zo? Bloempje! Waar ben je? Wat is het geworden? Zie je al iets?
Hey dames: goed hoor lekker veel roze erbij! En dan Marlie er misschien ook nog bij... duim voor je. (Bloempje al getest??????) Even update: Vanochtend de uitslagen gehoord in het ziekenhuis. ALLES IS GOED! \/ Sperma is prima en mijn hormonen doen ook wat ze moeten doen. Mijn lief is enorm opgelucht. Volgens zijn onlogische kans berekening hebben we elke volgende ronde weer meer kans dat het raak is :-s Klopt volgens mij niet maar ben blij met zijn positieve houding. Ik had deze uitslagen wel een beetje verwacht dus ben wel opgelucht, maar heb ook het gevoel: we zijn er nog niet. Volgende stap: samenlevingstest en eileiderfoto En natuurlijk deze ronde afwachten en de volgende gewoon weer zelf ons best doen. Met deze uitslagen moet het dus kunnen lukken!
ZO ben ik weer, net getest en was negi. Achjah rustig afwachten op me ongi en op naar ronde 4 toch... xxx
Een dikke proficiat aan alle zwangeren! Meiden die nog in hun klus of wachttijd zitten, succes!Kom op dit lijstje mag nog rozer! Een dikke knuffel aan iedereen die ongi is geworden..
@fl3xgirl & puzzcat: Mijn katten hebben de hele wereld als kattebak! Heb ook nooit gehoord dat je ze niet mag aaien hoor! Moet gewoon de uitwerpselen vermijden...dus als ze poep aan hun staart hebben....laat je dat je man weghalen! heheheheh @bloempje: je was nog vroeg..als de ongi toch niet komt, in het weekend nog 'ns proberen! En anders natuurlijk volgende cyclus weer...
Ja was ook wel te vroeg met testen hoor haha kon weer eens nietw achten . Maar ik kijk wel als me ongi volgende week er niet is (rond het weekend) dan test ik nog een keer xxx
Jammer dat je negatief getest hebt Bloempje55. Maar goed, er kan nog van alles gebeuren....zolang je nog niet ongi bent. Ik heb net even bij Kruidvat 2 testen gehaald en er net één gedaan (zie album). Die andere doe ik morgenochtend en dan hoop ik dat het streepje duidelijker te zien is.....
Ja ik ziet ook duildeijk een streepje hoor marlie ennuh ik ben nog niet ongi dus kan allemaal nog, maar ja we wachten rustig af xxx
ja marlie dat is toch wel een licht blauw streepje je kan ook over 3 dagen testen weer want dan is het weer verdubbeld! Of kan je zolang niet wachten