Jemig meiden, worden jullie ook zo gek van het wachten....Ik vind het zooo irritant Van mij mogen we een week verder zijn hoor! Dan heb ik hopelijk een posi test of kan ik weer aan een nieuwe ronde beginnen! (liever niet natuurlijk hihi)
Hi Hester, Wij lopen een beetje gelijk op. Fijn dat alle uitslagen goed zijn. Wij hebben alle onderzoeken doorlopen en hebben 13 september de uitslag gekregen, alles is prima. Ik moet zeggen dat het bij ons echt supersnel is verlopen wij hadden in een maand alle onderzoeken achter de rug. HSG heb ik 2 weken geleden gehad, niet echt prettig maar het schijnt dat je 30% meer kans hebt op zwangerschap na hsg, nou ja af wachten maar.
hoi, ik lees al een tijdje mee, maar wil nu toch wel meeposten eigenlijk. en samen de spanningen delen.
ehm je kan zien dat ik nieuw ben, heb een bijzondere banner geloof ik...... 362 dagen overtijd ff kijken hoe ik dat veranderen kan
Ik moest ook wennen jij hebt tenminste al door dat het bij profiel moet gezet worden ikke toen niet whahaha Knuffie puzzcat24
haha maar dat komt omdat ik al een tijdje stiekem aan het meelezen was, maar nog niet durfde reageren. of nou ja, durven is een groot woord
ola ff een bannercheck en een mededeling om de 1 of andere manier vond ik het gisteren blijbaar nodig om een test te doen op de hotel kamer en er als je je heel goed concentreerde zag ik een heel vaag lijntje maar ik dacht dat ik het mezelf inbeelde nou was het vanmorgen vroeg dat ik de tiolettas openende en hem nog een keer wou bekijken er er stond een 2de rose streep! maar ik denk dat dat dan het indrooglijntje is ? nou ik ga vanavond terug vliegen en dan doe ik morgen ochtend een nieuwe test mits in dan nog niet ongi ben geworden heb ook geen symptomen dus ik moet mezelf niet gaan gek maken meer meiden gehad? als een test nega was bleef die ook nega ik heb nog nooit eerder een 2de lijn gehad en hij was best duidelijk nou we zien het wel ik ga me hkoffers inpakken en lui zijn aan het strand en nog lekker van de 34 graden genieten ik spreek jullie morgen schatten! xxx
idd spannend fiona! zullen voor jullie duimen! hier is de situatie nog steeds hetzelfde geen posi test maar ook nog geen ongie. nou weet ik geen bloed is hoop maar ja .... ach ja jullie weten precies waar ik het over heb nog dames die een dezer dagen gaan testen?