NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    hmmm wie weet, maar eigenlijk mag je een test later niet meer als goed beschouwen. dus enigste wat je kandoen is dag later nogmaals testen

ik heb al een zoontje van 1. en ik heb al die tijd niets gebruikt na zwangerschap van hem. deze maand is het er dus gewoon van gekomen en dus ook nog een dag voor de eisprong. sindsdien voel ik me soms anders.
    maar ik moet nu al een paar dagen steeds plassen. en dan voel ik dat ik nodig moet en er komt niet zo veel. eergister moest ik er 3 keer uit snachts, en gister toen ik er indook voelde ik al weer wat. maar ben eigenwijs gewoon gaan slapen. moest toen wel om 4 uur een keer eruit.
    maar ja, mischien is het ook wel omdat ik er mee bezig ben .

2. Esmerr

Esmerr Lid

19 aug 2007
    8
    0
    0
    goeiemorgen,

alle zwangeren gefeliciteerd!

hier nog steeds niks:D, maar ik ben net van de pil af dus kan nog van alles gebeuren

Dag emma Ik hoop dat het bingo is.

Groejtes.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    het wordt dus ontzettend spannend voor jou fionna.
    ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat je morgen en vette 2e streep ziet.

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hoe gaan jullie mannen er eigenljik mee om met de spanningen? Mijn mannetje is altijd erg zenuwachtig en weet precies wanneer ik mijn nod heb enzo....:)

ik ga duimen voor iedereen! :)

5. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Ik ga als het niet rood is voor die tijd op zondag testen denk ik, zo vlak voor het ontbijt op bed.....

Het zou alleen leuk zijn als ik ook eens zo ver kwam normaliter ben ik voor die tijd al ongesteld.

Mijn lievie weet niet precies wanneer mijn nod is maar wel ongeveer, we spreken wel af wanneer we saampies gaan testen en hebben thuis een poll wanneer ik ongesteld moet worden, ach ja houd je het een beetje luchtig he?

Wie gaan er nog meer testen deze week?

6. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    hij is er meestal vrij rustig onder eigenlijk. vandaag belde hij op en vroeg of ik al ongie was. ik zei nee... gelukkig zei hij best spannend he? hihihihi vond het zo liefff :)

7. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    hihihi onze mannetjes hoor je normaalniet vragen of we ongi zijn he, laat staan dat ze daar speciaal voor bellen

ik kan over een aantal dagen ook testen als het goed is. maar weet nog niet of ik het ga doen. mischien dat ik tot over een week wacht, dan kan het haast niet missen

8. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    nee idd dat geeft wel aan dat hij er toch meer mee bezig is dan ik verwacht had :)
    das misschien wel een idee. ik ga het iig ook even afwachten deze week. zucchht

9. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Jesjuh, ik zie dat je 3 dagen overtijd bent, wanneer ga je testen?

Idd hihi normaal werd en nooit gevraagd of we ongi waren haha...

Ik snap wat je bedoeld biancatje, ik zit ook wel zo in elkaar ik ga liever voor zeker dan voor een negatieve test. Op de een of andere manier vind ik het beter te verkroppen als ik ongesteld ben geworden dan als ik een negatieve test in handen heb.

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik ga morgen eindelijk testen haha
    nog niet getest...:)

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk dat ze even gestopt na het verlies van hun kleintje

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    volgens mij ook.

13. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
  14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik mag (hopelijk) aan het eind van de week testen...doe m'n best om tot zondag te wachten...

Mijn man weet niet wanneer ik ongi zou moeten worden. Is ook niet zo raar aangezien ik dat meestal zelf niet eens weet! Heb nu ovutests gebruikt, dus kan ik het deze keer wel aardig schatten...maar heb ik hem niet verteld! Hij vind testen maar stom:'als je zwanger bent, merk je dat vanzelf wel als je heeel erg overtijd raakt'. Ja, ja...hij heeft makkelijk praten! Ik ben natuurlijk ook wel eeen beetje een testfreak... daar niet van...:)

Ik heb op het moment wel steeds krampjes en hooop maar dat het bandenpijn is...had namelijk de laatste tijd maar weinig krampen tot ik ongi werd. Ik hoop het zo! Heb ook 'zomaar' krampen en normaal krijg ik dat bij inspanning dan pas (bijvoorbeeld als ik fiets of zo). Nu krijg ik het gewoon als ik op de bank zit of zo en gisteravond toen ik al ff in bed lag... . De krampen voelen wel precies hetzelfde, maar de timing lijkt me anders...Maar kan goed zijn dat ik me dat verbeeldt hoor! Ik wil zooo graag! Herkennen jullie vast wel...

Wat een lang verhaal weer van me...kunt wel merken dat ik al een poos op de wachtbank zit!

Oja:
    Biancatje: welkom!
    En ook de rest die voor het eerst echt komt meedoen natuurlijk!

15. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Hallo Dames!

Leuk om alle verhalen en spanningen te lezen.
    Doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben.
    Vandaag 3 dagen overtijd en net een test gedaan.. Negatief :(
    Toch weer ingebeeld?
    Ben beetje misselijk en buikkrampjes en sinds 3 dagen onder de pukkeltjes.
    Ik blijf beetje hoop houden.... van het weekend gewoon weer testen.
    Succes!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @marylucy: jij ook veel succes gewenst!

17. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hoe voelt dat eigenlijk bandenpijn? wat is het verschil met ongi krampen?

18. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    We lopen inderdaad bijna gelijk! Hoe lang zijn jullie al bezig? Goed om te horen dat ook bij jullie alles goed is! De HSG is voor ons pas de volgende ronde, nu eerst de samenlevingstest. Ha ha, blijf het gekke naam vinden. Als het niet goed is moet een van ons verhuizen ;)

Maar nu met alle goede uitslagen heb ik ook nog de stille hoop dat het deze of volgende ronde gewoon raak zal zijn.

19. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
  20. Delfino

Delfino Niet meer actief

volgens mij komt mijn ei eraan :confused: d8 dat ie al was geweest :confused:

Deel Deze Pagina