Wat wordt 't al lekker roze hier. Gefeliciteerd allemaal! Meiden op de wachtbank, succes! Meiden in 't rood, welkom in het vliegtuig!
Mijn lief en ik doen het zo: Omdat ik het zo vervelend vond om elke keer het slechte nieuws te brengen: sorry schat weer ongi, kijkt hij gewoon mee op mijn temp. kaartje! Beetje high-tech misschien maar zo weet hij precies waar we in de cyclus zitten enzo. Werkt voor ons... De ouders van mijn lief komen dit weekend bij ons langs, zou natuurlijk heel leuk zijn als we dan goed nieuws hebben... dus ga zaterdag toch maar een testje wagen.
Nou je stuurd een pbtje naar iemand die pendelt (ik wist niet dat caruli een beeb had verloren ) en je moet dan je volledige naam geboorte datum en je vraag erin stellen dan sturen ze zo snel mogelijk het antwoord op Hihihi
goedemiddag allemaal heb best wel druk kom net terug en heb nu nog allemaal huiswerk voor school maar ja dat hoort erbij he wie pendelen er eigenlijk nog?
Ik heb net ook een dutje gedaan bijna elke dag een dutje van een uurtje of anderhalf...Getsie moe,moe,moe! Soms in de middag en vandaag moest ik toen ik net uit bed was weer slapen viel bijna met mijn mond op het bureau hier dat zegt al heel wat... Terwijl ik altijd wakker kan zijn al ga ik om 12 uur op bed... En vanacht had ik ineens een bloeding...Ik gelijk denken:"Owww nee ongi!" Was het een abces die nog eventjes de kop op moest steken!Als of ik niet nu onder de zenuwen zit hihihi Heb de ziekte van crohn daarom die stomme abcessen...
Helaas, helaas, bandenpijn en ongikrampen voelen precies hetzelfde...als je verder in je zwangerschap bent verhuizen de krampen een beetje naar boven omdat je baarmoeder dan ook hoger komt, maar ja...nu dus nog niet... Heb ze bij m'n eerste in alle hevigheid gehad. En ook bij m'n tweede nog. Had gedacht dat de boel dan wel een keer opgerekt zou zijn, maar niet dus! Ga er dus vanuit dat ik ze bij een eventuele derde ook toch wel weer zal hebben... leuk hoor, symptomen, maar je hebt er zo weinig aan ...doe mij maar een posi test!
hihih ik heb sinds de eventuele innesteling ongi krampen maar harder dan normaal EN zonder bloed!En dat was de 17de op mijn verjaardag hihi Zo nu en dan denk ik:"ik ben niet zwanger!" Maar dan denk ik aan alle symptomen ik heb dan ga ik weer dagdromen over een beeb... Hihih een dikke super blonde beeb!Nou,ja nog niet als hij/zij net is geboren he hihi
Miss Butterfly wat jammer! Balen meid. Hier weinig te melden. Moet wel vaker naar de wc voor de grote boodschap zeg maar (gister wel 5x!) wat ik wel een beetje vreemd vind omdat ik normaal 1 keer in de 2 dagen moet. Maar ja....ik beeld me verder niks in en we zien wel. Weet nu onderhand wel dat je lichaam je flink voor de gek kan houden!
jeetje miss butterfly, wat zal je balen. ben nu weer thuis van mijn werk. dat van die bandenpijn ken ik wel. weet niet of het bandenpijn is officieel, volgens mijn gaan de spieren van je baarmoeder verslappen als je innesteling geweest is ofzo. ik moest na het drinken van een half flesje water, weer 3x naar het toilet, en dan was het weer een miniplasje. bij mijn zoon was het dit symptoom + moe zijn, en paar dagen overtijd, dat ik me bedacht het is raak. en wat betrefd de testen, als ik ze in de kast had liggen waren ze al gepakt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook wel duur vind hoor. als je een paar keer testen moet, ben je een klein fortuin kwijt.
ik heb trouwens ook een zeurend pijn al een week in mijn buik. en toen ik straks opstond van de bank, schoot het in mijn liezen, toen ik ging lopen zag ik sterretjes vanwege het snelle opstaan. raar hoor, je gaat overal op letten.
meiden ik ga zo lekker naar huis ik kom morgen ochtend weer even langs. doe rustig aan en een fijne avond
Hoi Meiden, Om jullie op de hoogte te houden: Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Zij zegt dat ik geen positieve test meer kan hebben van de vmk vorige maand. Ik ben volgens haar dus of nog zwanger ondanks het bloedverlies (héle kleine kans) maar meer waarschijnlijk is het dat ik opnieuw zwanger ben. Vandaag bloed laten prikken en dan maandag nog een keer om te kijken of het goed stijgt. Ik vind het ontzettend stressvolle dagen. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Fleur
wat goed fleur! en id erg spannend! ga super voor je duimen! succes meid! eimat begrijp ik goed dat jij pendeld? hier nog steeds the same thing. geen . succes allemaal!