ja dat is waar ja....maar ja je wordt er wel gek van en kan niet normaal functioneren meer! maar goed gelukkig zitten er meer in dat schuitje!
Voor iedereen die overtijd is of goede hoop heeft: ik duim! Mijn NOD was 13 september. Nog geen ongi, maar ook geen positieve test Veel krampen nu: hoop dat het dan nu echt doorzet, dan kan ik tenminste weer vrolijk door naar de volgende ronde in oktober (of november - mijn rondes worden steeds langer helaas...)
ik denk dat ik vandaag weer ongesteld ga worden...dan heb ik tenminste zekerheid! op voor oktober dan maar
Hier is 't weer spannend... Voel me goed, geen 'rare' dingen. Alleen nu een paar dagen ontzettend last van mijn tandvlees, alleen bij 't tandenpoetsen (nog nooit gehad). Raar hoor Ik duim voor iedereen!
Helaas, ik mag ook met het vliegtuig mee. Ik heb alleen vliegangst dus ik hoop dat ik er nu vanaf kom De meiden die nog in afwachting zijn van hun NOD, heel veel sterkte. Statistisch gezien hebben jullie nu weer iets meer kans gekregen .
dank jullie meiden, is toch weer beetje teleurstelling maar goed ik ga er voor in oktober! veel succes allemaal! knuf noukie
roos wat ontzettend jammers zeg Ladyzorra hoop dat je snel een beetje zekerheid hebt. hier gaat alles zijn gangetje ik krijg er alleen elk uur een nieuw pukkeltje bij volgens mij