Hey allemaal, nieuwe dag, nieuwe kansen Zijn er nog dames die gaan testen vandaag? Ik moet helaas nog ff wachten hihi
goede morgen dames hier gaat alles zijn gangetje ik zag iemand schrijven over krampen in de boven arm. ik heb dat gister ook heel erg gehad. en mijn rechter duim doet echt heel zeer. verder zijn mijn tepels erg gevoelig sinds vanmorgen en vonmorgen weer erg misselijk geworden.
Spannend weer, zondag NOD en weet echt wat ik moet verwachten, het rommeld al 3 weken in de buik, hele lichte ongi gevoel. Maar hebben erg weinig geklust, en heb mijn ei ook niet kunnen vinden, dus ......... maar testen doe ik pas rond de 30 voor het geval ik weer eens een langere cyclus heb .
Nou eigenlijk deden we het nog niet voor het echt zeg maar alleen 1x zonder condoom gedaan omdat het toch al na mijn eisprong was maar nu weet ik het niet meer... als ik vandaag niet ongesteld word dan ga ik testen.
op de dag voor nod had ik hoofdpijn daarna was het over 2x onverklaarbare steek gehad Geen zin in sex en normaal rond nod altijd en mijn borsten voelen ook als blauwe plekken maar dat heb ik altijd ook als ik ongesteld moet worden.
oh dat zijn wel goede symptonen anders zou ik afwachten tot morgen en als je nog niet ongi bent een testje er tegen aangooien weet je ook waar je aan toe bent
Ja dat is idd zo want was er op zich niet erg mee bezig maarja als je ongie niet komt en normaal wel altijd dan ga je je toch dingen afvragen. Laat het morgen wel even weten...
Nee niet echt. Wel gister en eergister een beetje soort van blaasontstekingsgevoel en bij bukken steekjes richting onderbuik/lies. maar dat had ik verleden maand ook en ben toen toch ongi geworden.. En jij?