@Fl3xgirl: toen ik blaasontsteking had, probeerde ik toch m'n plas op te houden, omdat ik wist dat er steeds maar een klein beetje uit kwam. HEb je in elk geval minder zere momenten met plassen. Maar ik weet dat het helemaal geen pretje is! HEEEl veel drinken is het enige wat helpt, totdat je een antibioticakuur hebt!Je timing is wel lekker zeg, net met het weekend! Morgenochtend maar naar de weekendarts? Knap kl*te zeg. Ik had 3 maand geleden een blaasontsteking. Moest ik eerst nog een dag wachten op de uitslag ook! Vreselijk! Sterkte...misschien een paracetamolletje en snel naar bed?
geen bloed voel de heletijd dat ik heel nodig moet plassen en het prikt en als ik plas brand het en lijkt net dat ik naalden plas OMG help me! ik trek het echt niet meer
pebbles en fiona Gefeliciteerd mooie test ook! Hummel veel sterkte. Ik ben nog niet ongesteld vind het heel apart wacht het weekend nog even af en als ik het maandag nog niet ben moet ik maar even testen.
meis het lijkt erop dat je een blaasontsteking heb Ik zou ff de dokterspost bellen en ab ophalen geef aan dat je zwanger wilt worden ivm de ab
Het spijt me dit te zeggen maar het is compleet normaal hoe jij het beschrijft je moet net als hier werd gezegt net echt naar een weekend dokter die schrijft je een antibiotica voor ben je er binnen 3 dagen weer van opgeknapt...Hou vol,weet hoe het voelt...
Zeker mooie positieve testen, fiona! Fl3xgirl, heel veel sterkte, vervelend zeg voor je! Ik denk ook dat je een blaasontsteking hebt.
ja heb ze met een mobiel gemaakt dus vandaar dat ze zo donker zijn flex meis heb met je te doen waarom heb jij dat nou weer die pijn enzo? ik ben best onzeker omdat ik gewoon bijna geen symptomen heb alleen een iets vollere buik en iets vaker plassen voor de rest geen aders over me boobs geen grotere geen misselijkheid ik heb wel af en toe at vage steekjes bij me liezen wat zou dat zijn oprekking van de baar moeder
Wat er aan de hand is vertel ik liever niet. Wie weet herkent iemand me in die verhalen, en niemand weet dat we al bezig zijn voor een kindje. Maar we zijn nog wel gewoon bezig voor een kindje, lijkt me nu alleen maar een heel fijne afleiding. Vannacht vertrekken we ook op vakantie, dus even 10 dagen er helemaal tussenuit!
meis had ook alleen wat pijnlijke tieten niet erg of zo wat ongi krampjes nu heb ik al echt een buik en gaan mn tieten groeien enz
@fiona: de steekjes zullen wel bandenpijn zijn, want je wordt lekker niet ongi! Jij hebt lekker 2 streepjes! Jippieieieieieie! (heb bij m'n eerste ook heeeeel veeeel bandenpijn gehad) ben zoooo blij dat er weer wat zwangeren zijn! Jullie hebben het verdiend!
gut danjo, bekijk net je buik....dat is ook al wel een leuk zwanger buikje zeg! Bij mijn kids zag je pas wat met ....mijn eerste pas met 5 maand, bij m'n tweede pas bij 3,5 maand... Heb je het iedereen al verteld of wacht je nog? hehheh...als je nog wacht, is het maar goed dat we de winter in gaan! Ik baalde trouwens als een stekker dat niemand bij m'n eerste kon zien dat ik zwanger was...Toen ik het eindelijk kon vertellen, geloofde niemand me! Is echt nie leuk! edit: heb dat trouwens wel 'goed' gemaakt, door bij m'n eerste bijna 25 kilo aan te komen! Dat was nou ook weer niet echt de bedoeling...
ouders,schoonouders,broers en zussen weten het al en een aantal vrienden Ik kan het moeilijk verbergen toch en het is hier al en x misgegan dus ach iedereen leeft wel mee
@danjo: ik hoop van harte dat het zo goed met jou en je baby blijft gaan! Baby's zijn een bult werk, maar zooo leuk! (spreek uit ervaring). (Ik wil er natuurlijk niet voor niets nog eentje bij!) wel fijn dat ze het al weten, praat toch wat makkelijker....bij m'n zoontje ben ik met 8 weken zwangerschap van de trap gevallen...schrok me kapot, maar dat kon ik dus aan niemand kwijt! Gelukkig is het goed gegaan...