NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Weleens een roze goudvis gezien :p

nou ff zonder gekheid is wel een kleine kans dat ik zwanger ben... spannend we gaan het zien...

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoop ik ook
    we gaan maar van het beste uit toch

Goudvisje mis ik wat dat het zo kan wezen?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou...trouwens...ehm...JA!

HOE KOM JE NOU IN GODSNAAM HET WEEKEND DOOR?!?

HEEEEL VEEEEL STERKTE GEWENST!

4. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ik ben eigenlijk nog niet officieel bezig voor een baby maar ik kon niet meer zo goed over de pil dus in januari daarmee al gestopt en nu doen we het dus met condoom, ik hou dus sinds januari mijn cyclus bij en is zoals je ziet redelijk constant en nooit langer dan 33 dagen maar morgen ben ik al 4 dagen overtijd.
    maar goed we hebben het dus 1x zonder gedaan na mijn eisprong wanneer precies erna weet ik meer.

Ik kan niet verklaren waardoor het zou komen.
    Heb 1 dag voor mijn nod hoofdpijn gehad
    en mijn borsten doen best zeer nu zelfs meer dan rond mijn nod.

Eigenlijk ben ik er dus helemaal niet mee bezig maar omdat mijn ongie niet komt wel....

Tezz: kom het weekend wel door hoor moet morgen werken en zondag ook drukte en dan is het zo maandag.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik lees overal dat je na een week met pijn naar de ha moet gaan behalve als je koorts heb nou mooi niet dat ik zolang met zo'n kl*te gevoel rond blijf lopen he! blijf nog ff beneden tv kijken zit al een klein poosje zonder naar de wc te lopen *zucht* je moet wat over hebben om zwanger te worden he maarja... egt een pretje is het niet neem strax een parasitemol en ga lekker naar mijn bedje

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    girlzzz: ik ga naar bed. Dacht toen ik opstond vanmorgen een ochtendje te werken, maar werd dus de hele dag. Wij hebben een winkel en m'n mannetje belde me op op m'n werk dat hij 'kotsend' in de zaak stond. Na m'n werk kids mee gebracht en direct doorgegaan om m'n man af te lossen tot vanavond 6 uur. Toen gauw boodschappen doen, naar huis, eten koken voor de kids en mezelf en ze in bed zien te krijgen. Zat half tien pas op m'n stoel...vanmorgen om 7.30 uur opgestaan...en dat tijdens de 2e dag van m'n cyclus! Ga slapen...morgen weer vroeg op. Ga shoppuh met m'n dochter en schoonmoeder...moet ik wel goed uitgerust zijn natuurlijk! :) Truste!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

welterusten tezzz

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

:confused: zie paar striemen op mijn buik bij mij wond het dat doet pijn. lijkt wel of alles in 1 keer komt blddarm onsteking blaasontsteking whats next?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik had vandaag een vet lief kindje in de winkel aaaawwwwhhhh vet schattig begon vet te kriebelen! :D

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @fl3xgirl: gaat het nog een beetje? Doe dan ook alles maar in 1 keer, dan ben je er tenminste vanaf... ja, lief he? Beebjes? (vooral als ze bijna 6 zijn en de hele boel bij mekaarbeginnen te schreeuwen omdat ze te lui zijn om zelf ff hun fiets te pakken bij school en dan tien minuten lang nog blijven schreeuwen zodat je er eigenlijk ff niet helemaal bij wil horen terwijl je eigenlijk naast ze moet blijven fietsen...en zo hebben ze elke dag wel wat...maar m'n dochter is ook wel lief hoor! Alleen toen ff nie so...)
    Oja...ik ging slapen...

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi het gaat goed als ik lig dankje tja je hebt leuke kanten en minder leuke kanten van kinderen maar ik zal er alles voor over hebben om die ervaring te hebben! ;) trussies ;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...je plakt ze soms achter het behang, maar je pakt ze ook wel weer uit hoor! (na een uurtje of zo...;) )

Owww m'n kat ligt heel lief! In de lengte, alsof hij wil laten zien hoe kang hij is! Met z'n pootje ook nog voor zich uitgestrekt! Ik heb 2 schatten van katten en twee schatten van kinderen en 1 heeeeele lieve man...Wat wil een mens nog meer! (ok...misschien alleen nog een beebje erbij dan...)

Mijn man vond het trouwens wel jammer dat ik weer ongi was geworden, maar ach, we zijn net pas begonnen he! Hij vond het volgens mij vooral jammer voor mij dat ik weer buikpijn had! Het is ook zo'n lieverd!
    Als ik nog niet slaap, ga ik 'm zo lekker een knuf geven! Hij moest met z'n zieke kop nog weg ook vanavond!

Ja...nou ga ik echt! Tot...ehm...overmorgen?

en sterkte met je buik/blaas fl3x!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx tezzz sterkte en welterusten en bedankt voor je steun ;)

Iedereen bedankt voor jullie steun!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    geen dank...heb zelf pas nog blaasontsteking gehad en weet hoe het voelt. WEL ab halen hoor! Werkt echt heel snel!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ga kijken of ik het morgen kan krijgen thnx ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik maak mijn mannetje even wakker ligt te maffen op de bank neem een tabletje en probeer te slapen trussie en tot morgen! :-$

17. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Welterusten allemaal :D

18. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo fl3xgirl

Wat je ook kan doen is granberry pillen halen bij de drogist.
    Die helpen ook heel goed.
    Vroeger had ik ook vaak blaasontsteking en zat aan meerdere antibiotica kuren per jaar tot ik hoorde van die pillen. Sinds ik die heb heb ik nooit meer een antibiotica kuurtje gehad. En ze zijn ook nog eens prima te gebruiken tijdens je zwangerschap.
    Als ik ook maar het vermoeden heb dat ik een blaasontsteking krijg neem ik een cranberry pil en heb ik nergens meer last van.

Sterkte, ik weet dat het verschrikkelijk pijnlijk en lastig is, vooral als je de deur uit wil.

Liefs Zoe

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    mensen ik mag in het groen

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

ben wakker behoorlijk misselijk net geplast zonder pijn! wel weinig maarja vanacht om het uur wakker en plassen dus dat is niet zo gek.
    ben moe maar kan niet slapen lig alleen maar te draaien heb ik altijd als ik misselijk ben. ben maar naar beneden gegaan anders maak ik mijn mannetje nog wakker :(

@daantje86 jammer van die nega test hoop dat ie nog posi wordt dikke knuffel!

Deel Deze Pagina