Goedemorgen allemaal, Alle zwangeren, gefeliciteerd geniet er van! Ik ga door naar de volgende ronde, mag nu dus in het rood.
morgen ik kon vanacht niet in slaap komen heb een film gekeken ik vindt het nog zo onwerkelijk allemaal hem net weer een test gedaan ook deze is positief nu doe ik geen test meer tot maandag dan doe ik een cleurblue die geeft dan zwanger aan als het goed is dus maandag ochtend vlak voor me werk doen we hem dan maandga dokter bellen? hoe werkt dat en ja maandag 1ste werkdag bij me nieuwe baan hmmm maar maak niet uit wij zijn door het dolle heen me mannetje vindt het zo mooi hij glundert de hele tijd ik hoop zo dat alles goed loopt maar heb er een goed gevoel over hier nog nieuws hou jullie in de gaten hoor flex meid hoe is het met je vandaag?
met mij is alles wel redelijk ben moe moest er vanacht om het uur uit en vanmorgen vroeg wakker nu alleen veel plassen geen pijn (tot nu toe) mijn buik deed pijn vanmorgen alsof het helemaal werd uitgerekt en mijn wond heeft nog nooit zoveel pijn gedaan leek net alsof hij open sprong
is is toch niet inderhuids aan het onsteken flex? ga naar de dokter me collega had dat ook was niet fijn dus kijk het niet aan rij ff naar de huisartsten post die kunnen je echt helpen
Je kan toch altijd bellen de assistente kan dan ook aardig inschatten of het noodzakelijk is of niet straks ben je verder van huis me ontstekingen enzo.
hihi ook last van pukkels? hihi had ik bij mijn vorige zwangerschap ook maar 2 weken last van gehad toen
ik voel en nu 1 opkomen toen ik wakker werd recht op me kin het wordt een grote zo te voelen ? maar heb het ervoor over flex jij bent ook zon lekkere he bellen kan geen kwaad maar ik eis als je je nog zo voelt zondag avond dat je maandag gelijk belt naar de dokter !
okeej mama zal ik doen hihi ik krijg een pukkel erbij op mijn wenkbrauw op mijn slaap boven mijn lip gisteren gehad tussen mijn ogen zit een mini hihi gaat goed
Nou hier nog steeds geen maar had gister een negatieve test, dus denk dat het een lange cyclus word jammer genoeg ik mag dus in het groen @fl3xgirl : beterschap! en wel naar de dokter gaan he
Hoi, Gister en vandaag zou ik mijn regels moeten krijgen, het enige waarin ik merk dat ik bloedverlies is met de tampon test! Niets in maandverband. Nou, is dat nu ongesteld zijn? Vanmorgen wel test gedaan maar was negatief. Als er verder niets meer komt over een paar dagen maar weer testen?! Heeft iemand anders wel eens zo'n minimale ongesteldheid? Graag reactie