NOD September 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noa25, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ja daar heb je wel gelijk in, maar moet je echt met je eerts ''plas'' testen?

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmmm ik herrinner me net dat als je bezig bent om een kindje te krijgen en je hebt een blaasontsteking dat de huisarts dan gaat testen op die ontsteking en op zwangerschap...Maar moet je wel zeggen dat het waarschijnlijk net zoveel gaat kosten als dat je het zelf doet...maar weet je gelijk waar je aan toe bent!Ik lees net ook dat het niks uit maakt dat er eiwitjes in je urine zitten,maar daarin tegen lees ik juist ook dat het een negatieve uitslag kan geven...Nu ben ik in de war!
    Maar ga zo snel mogelijk naar de huisarts en vraag om advies!Je kan altijd ook zonder blaasontsteking een test laten doen door de huisarts..

3. puzzcat24

Als het goed is wel dat is wat de huisartsen eerst willen dat je doet...En is de test negatief en je bent er toch bijna 100% zeker van dat je zwanger bent dan zegt de huisarts dat je 2 weken moet wachten en daarna kan je pas een bloedtest laten doen...Ja ik weet het wat een gedoe!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

I'm confused :confused: mag ik nou wel of niet testen :confused: ergens in oktober heb het id dat de ontsteking af neemt hoef niet meer zo vaak nog wel kleine beetjes de cranberrysap werkt! whoehoe :D

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Weten jullie hoeveel kwaad het kan om te drinken? Gister 4 roseetjes op en ik was kacheltje en nu heb ik heel veel spijt! Kan het heel veel kwaad als ik nu zwanger zou zijn? HELP HELP......

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tot voor enkele jaren bestond nauwelijks duidelijkheid over de effecten van zwaar alcoholgebruik op de foetus; de meeste artsen veronderstelden dat de placenta alle giftige bestanddelen uit het bloed van de moeder kon filtreren voordat dit de foetus bereikte.

Tegenwoordig weten we dat de door een zwangere vrouw geconsumeerde alcohol de baby in dezelfde concentratie bereikt als in haar eigen bloedstroom meetbaar is. Met andere woorden: Iedere keer dat zij een glaasje wijn of een biertje drinkt, drinkt de baby mee. Bij zwaar alcoholgebruik zal de foetus daar zeer ernstige gevolgen van ondervinden, zowel in zijn lichamelijke als verstandelijke ontwikkeling.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Hummer

01: Caitlin80 & Mandarijn & Marieke74 & Puzzcat24 & Jusi & Jessy2403 & Dani86 & Hopefull & Rach84 & Morgaantje & Susy
    02: Racebabe & Claire & Mamamanuela & Dionne84 & Mo1978
    03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & Mommie & MarielleB & Lovelymirrie & Fientje26 & Vibe & SheDevil & Evitaa & B en N
    04: Pipo 1973 & Vlinder79 & Roxanne & Tessa1981 & Miek78 & Madeliefjuh
    05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddle & Kareltje & Marieke15 & Kirstenvf & Barbie79 & Mamadaantje
    06: Boogschutter78 & Shartje & Azeb & Charis & FunnyMe & Visjes
    07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie & Barbeestenboel & juf & Chelleke
    08: Mamajanneke & Stef & Zico & Surf & Sablovesgeof & MMT & CynthiaB & Amy82 & Steffel & Shraron & Missdaisy
    09: Malu & Djam & Yvetje1982 & Ilona21 & Claudia21 & Sunnycloud
    10: Daantje82 & Ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat & Mariebel
    11: Hummel & Maria79 & Marina99
    12: Zazaziezo & Fairy Tale & Danjo & Rupsje & Zoe10 & Meisje0123
    13: Linda & Julita & Miepie80 & Coco & Marlie81 & Lara80
    14: Roosje75 & Cassanie & Charlie01 & Vanesje & Anne79
    15: Melanietje & Diaantje17 & Tijgertje23 & Zoe1976 & Jessica83 & Daam
    16: BlaBlaBla & Erannick & Kolibri & WishfulDreaming & Lafo & KellyM & Newstepinlife & Naomi33 & Brenda1976 & Maantjecolet & Milla & Marieke21 & Lise & Firstbaby & Lmfao & Marylucy
    17: Butterfly1 & Jesjuh & LadyZorra & Noukie
    18: Lola1982 & Leentje79 & Pebbels & Bregt & Pearl29 & Heidi77 & Marieke1610 & Loesjuh & MenM & Bianca18 & Goudvis22
    19: Regi & Miss butterfly & Enise & Yuntje & Bloempje55 & Shirbeuk & Emma21 & Marleen de Haas
    20: Katje81 & Sjolie & 1986Fleur & Maudi
    21: Juulsrulez & Roshi & Roos80 & Droom & Yuca & Dib & arbo1978
    22: Karine & Bianca75 & Tezz
    23: Dani86 & Jola & Natas1 & Serden & Biancatje
    24: Weethetwel & & Fiona23 & Femmie1 & Manon F & Linda81 & Loesje77 & Hster & Guusje30
    25: Britt28 & Meisje1988 & Susanbenjamins & Yaya1 & Nathalieke & Go4baby
    26: FreeWilly8 & Lies & Lafemme & ienieminie & Essiee & BlaBlaBla & Puzzcat24 & Mother nature & Lientje10
    27: Derona & Symoen & Sannemart & Marin & Yustin & Linny & Daantje86
    28: Nicootje & Rainstarrr & Wens & Nieuwbegin
    29: Mandarijn & Vibe & Meryem85 & Fl3xgirl
    30: Hopefull & Roxanne & Taby & Lovelymirrie & Mamamanuela & Mss Ace & Zico & Ilona21 & Eimat & Pluys & Wieffie

210 passagiers voor de extra large ROZE Hummer
    120 Ongi.... 23 Zwanger.... 10 Negatieve test... 1 Twijfel.... 3 onbekend.... 1 MK...

Testmarathon 20 september:
    1. WishfulDreaming ZWANGER!!
    2. Newstepinlife
    3. Heidi77
    4. Enise
    5. Leentje79
    6. Bloempje55

Testmarathon 25 september:
    1. Lies
    2. Manon F
    3. Susanbenjamins

Testmarathon 30 september:
    1. Rainstarrr
    2. Symoen
    3. Fiona23 ZWANGER!!
    4. Wens
    5. Nieuwbegin
    6. Wieffie
    7. Pluys

@ Goudvis22 je staat er bij!

@ Daantje86, emma, dib en maudi dikke knuffel! ;)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lovelymirrie ik geloof dat tot 6 weken zwangerschap je nog niet direct in contact staat met het embryo! ;) Ik zou je echt niet te druk maken! ;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

10. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Bedankt voor het snelle antwoorden! Nu kan ik weer wat geruster zijn. Pfff ik drink echt NOOIT!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik denk dat idd de eerste 6 weken niet veel uitmaken ;) maar neem toch maar het zekere voor het onzekere ;)

12. puzzcat24

OMG gaan we weer!Lees dit maar...
    http://www.alcoholenzwangerschap.nl/index.php3

En als je een innesteling krijgt dan zit het kindje in je baarmoeder in de baarmoederwand!Dus als je drinkt heeft de beeb er last van...
    Neem GEEN risicos als je zwanger kan zijn en als je zwanger bent!

4 rozetjes hoe voelde jij je eronder?Als je er tipsy van word voelt een beeb het ook zo!

13. puzzcat24

En zeg nou niet dat de beeb nog geen gewustzijn heeft of dat het hartje nog niet klopt dat het dan geen effecten ervan heeft,want dat is #$&^ Je lichaam werkt er extreem aan om het kindje levensvatbaar te maken en lijkt mij elke gifje dat je dan in je lichaam stopt dat het de celdeling of orgaan productie verstoort...

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

pff ben ik blij dat ik nooit drink

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fleur1986 ik zag dat je nu een zwbanner hebt. Super gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! ;)

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd aan Pebbles en Fiona!

Ik ga inchecken in het roze vliegtuig ;)
    Wil je mij in het rood zetten? Ik stond op de 23ste.

Gisteren ongi geworden, voor het eerst na de MA.
    Aan de ene kant blij dat m'n lijf de boel nu weer opgepikt heeft, aan de andere kant toch weer een confrontatie met het verlies en het verdriet van de miskraam. Hoop op een zwangerschap deze ronde had ik helemaal niet, dus wat dat betreft is het niet erg.

Dames die nog moeten wachten op NOD, heel veel succes!
    Alle anderen die ook de Hummer gemist hebben en in het rood staan, sterkte en op naar het vliegtuig!

17. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Nou meiden ik heb getest!
    Negatief en dat met 4 dagen over tijd :cry: :cry: :( :( :evil:
    Hopelijk word ik snel ongi......

Liefs

18. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar durf nergens op te hopen...
    Het is voor ons nog maar de 1e ronde, dus de kans dat het al direct raak was is natuurlijk niet zo groot... Maar ja, 1x raak is genoeg... ;)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow ben weer thuis heb net even cranberrytabletten gekocht ;) hopen dat het snel over gaat!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaah wat jammer zeg dikke knuffel!

Deel Deze Pagina