De spanning loopt op hier... Ik heb me heel erg voorgenomen om relaxed te zijn, maar het lukt niet zo goed. Belangrijkste reden is dat ik me voortdurend bewust ben van mijn borsten. Ze doen niet echt pijn, maar vooral de buitekant (richting oksels) voel ik regelmatig de hele dag door. Ook kriebelen en prikken mijn tepels steeds. En dat al een dag of 3. Normaal heb ik dat vlak voor aankomst van de duivels ook wel een beetje, maar dan een paar uur en dan breekt het los zeg maar. Verder ruik ik ook al 3 dagen bij vlagen een vreemde lucht. Zwavelachtig lijkt het. En als ik dan vraag aan anderen in de buurt of ze het ook ruiken, krijg ik steeds negatieve antwoorden. Net ben ik (ook geheel tegen alle voornemens in) een test gaan halen. Zit nog veilig in het doosje, maar nu hij eenmaal in huis is... Ik ga proberen te wachten tot woensdag, mijn NOD. Wat raar toch dat je jezelf zo slecht in de hand hebt als het om zwanger worden gaat! Nouja, gelukkig kunnen we hier allemaal ons ei(tje) kwijt.
hallo dames, ik hoop dat er nog veel roze mag komen en danjo je hebt een mooi zwanger buikje. Ik had vannacht om 04.00u toch weer zo dringend plassen, wou niet was nog zo moe, maar van armoede eruit moeten komen. Verder moeten we nog enkele dagen op het werkbankje wachten. als ik dan niet zwanger ben hoop ik toch ongi te worden.
Um, ik geloof dat mijn hele lichaam in de war is.... en nee ik heb nooit regelmatig ongi nog nooit geweest alleen door de pil... Liefs
Ja Bianca, dan is het helemaal lastig he? Bij mij is het altijd heel regelmatig, maar als dat niet zo is, is de onzekerheid nog groter. Ik hoop dat je toch stiekum nog te vroeg was met testen en zo niet dat je snel aan een nieuwe ronde kunt beginnen! Liefs, Lientje
Dankjewel! Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest.... En ander wachten we op mijn ongi en gaan we vrolijk door met de volgende ronde.. Liefs
hey puzzcat over die kliertjes in je borsten he.... zijn ze helemaal niet meer voelbaar of heel licht voelbaar.... de mijne voel je wel maar niet zo erg meer
goede middag dames. hier gaat alles zijn gangetje beetje last van borstjes maar voor de rest valt het allemaal reuze mee.
hij laat me nog steeds naar de wc lopen kan wel een abbonement op de wc nemen kan het nu wel wat langer ophouden lijkt erop dat de sap zijn werk doet maar ik juich niet te vroeg want heb zo'n id dat het strax (vanaaf) weer zo erg wordt als gisteren
Hoi meiden, ben net nieuw hier op het forum. En op dit moment aan het aftellen voor mijn naderende NOD. Leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben. Het ene moment denk ik, ik ben zwanger en voel ik van alles, gevoelige borsten, licht ongi gevoel, moe. En het andere moment voel ik niks en denk ik , het word weer helemaal niks. Oftewel ben mijzelf lekker gek aan het maken
Hoi Meiden, Helaas mag ik niet met de hummer mee, ik moet een instapkaart voor het vliegtuig regelen! Dus zet mij maar in het rood, helaas! Liefs shirley