@Lise.... wij gaan het 'sperm meets egg program" deze maand doen....wat het inhoud??? tik deze text in op google en je vind de uitleg (wat het met klussen te maken heeft?? ALLES lees maar!!)
Ben trouwens een beetje opgefokt nu. Er is iemand bij ons achter op de plaats geweest. Het hek had ik afgesloten, maar met behulp van een afvalcontainer en een tuinstoel zijn ze er overheen geklommen. Kan ik zien aan de voetafdrukken. Maar ik had alle ramen en deuren op slot, dus ze zijn niet binnen geweest. Er is dus ook niet ingebroken. Ik voel me nu toch wel een beetje onveilig. Gewoon overdag! Want vanmorgen heb ik de container nogf van de straat af naar achter gezet, en toen ik thuis kwam van het werk stond de container dus bij het hek. Ik had mijn man al opgebeld of hij hem daar neer had gezet, maar dat was dus niet.
hihi, leuk met ze alle aan de "sperm meets egg program" maar me moeten wel Mielenl vertellen wat het resutaat is....zij is er mee gekomen duzzzz allemaal dankzij haar! @Lise...dat dacht ik ook toen ik het las Mannetje is er mee eens dat dit wel eens beter kan zijn dan ons toto nu toe "te hard van stapel lopen techniek" @Diana81....he bah! wat eng! (de meestre inbraken met suc6 vinden ook plaats overdag!)
Goed van jullie! hihihi Anders ik wel...iedereen op dit forum heeft zo'n oprechte wens om zwanger te worden...vind het zo mooi... Ik ben minder lang dan jou bezig maar had vanmiddag een mega dip...ik had er zo de pest in dat het nog nie gelukt is.....
Met 'ons' bedoel ik trouwens iedereen hier in de Hummer. Het is af en toe inderdaad iets om af en toe depri van te worden. Iedere maand denk je blij: "nu is het misschien raak!" en dan word je weer teleurgesteld door de duiveltjes. Da's echt kl*te ja.
OOOWW, maar ik wens iedereen in de hummer dat het raak is!!! (zou me een stunt wezen...dat iedereen zwanger wordt deze maand)
Ik duim voor ons allemaal! Ik heb mijn goede zin hervonden,vond het heel erg oneerlijk,om mij heen zijn echt zoveel mensen onverwacht zwanger geraakt...Dan denk ik ,ik wil écht heel erg graag en er komt maar niks Maar uiteindelijk gaat het toch wel lukken,dat weet ik zeker!En dat hoop ik ook voor jullie,gun het ons allemaal héél erg! Liefs Yvette
Echt wel!!!! dat het gaat lukken!! owww, enne als je dan zo'n dip heb dat je dan allemaal zwangere vrouwen tegen komt....en kinderwagens.... ](*,)
Nou, ben wat weinig op het pb geweest voor mijn doen, maar vriendlief had de computer veel nodig dus helaas kon ik niet lekker internetten Maar vandaag dus de eerste IUI ! Vanmiddag heb ik mijn eisprong en om 15:00 uur wordt ik geinsemineerd! JIPPIE! Ben er zo blij mee! Dat spuiten vind ik geen pretje hoor! (moest eergisteravond een pregnyl spuit bij mezelf zetten) Ik een spuit bij iemand zetten, prima! Iemand een spuit bij bij zetten, prima! Maar een spuit bij jezelf zetten is toch niet fijn..... Nou, ik breng hier nog verslag uit!
@lies....suc6! vanmiddag! Wacht vol spanning op je verslag! Is het net als met harsen? spuiten zetten? geharst worden, oke iemand harsen, oke zelf harsen,....wacht ff..... AUWIE!!
Lies: Wat spannend zeg! Heel veel succes! En laten we hopen dat het raak is! Bah, spuiten zetten bij jezelf lijkt me ook geen pretje!
Daar kun je het wel mee vergelijken ja! En ik heb em nog in de spier gezet ook ipv onder de huid. Dat was wel de bedoeling maar ben erg slank dus heb toch per ongeluk in de spier gezeten. Nouja, het maakt niet uit, doet alleen maar meer pijn
Passagierslijst voor de roze Hummer 01: Lies & Caitlin80 & Iem & Mandarijn & Marieke74 & anastasia & Puzzcat24 02: racebabe & claire & mamamanuela & CynthiaB 03: Rainstarrr & Mamafaye & Mss Ace & mommie & MarielleB & lovelymirrie 04: Pipo 1973 & vlinder79 & roxanne & Tessa1981 05: Noa25 & Mimitje & Happy1980 & Xanado83 & Diddl & Kareltje & Marieke15 06: Boogschutter78 07: Pendrag & Diana81 & Blondie & Yuna28 & Beastie 08: mamajanneke & Stef 09: malu & Djam & Yvetje1982 & ilona21 & Claudia21 & sunnycloud 10: Daantje82 & ukkepukje & Wies31 & Sabien99 & Eimat 11: Marleen1979 & Hummel & Nony & maria79 12: 13: Linda & Julita 14: Roosje75 & tijgertje23 15: Azeb & Melanietje 16: BlaBlaBla & erannick 17: Lise 18: Tezzz 19: 20: 21: 22: 23: wieffie 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 62 passagiers voor de extra large ROZE Hummer Ongi.... Zwanger.... Negatieve test... Twijfel.... Testmarathon 5 september: 1. Lies 2. Pendrag 3. claire 4. mommie 5. Rainstarrr 6. Marieke15 Testmarathon 10 september: 1. Diana81 2. malu 3. Daantje82 4. ilona21 5. stef
Hey Lies, Heel veel succes vanmiddag. Ik duim voor je dat alles goed verloopt. Laat je het ons weten?