WHOEHOE heb online kaarten laten leggen en ze zegge n dit Uzelf: Zwaarden zes Verandering is op komst!
hihi grappige dingetjes dit: Je vraag: Ben ik zwanger op dit moment? De kristallen bol heeft voor jou het volgende antwoord: Jaaahaaaaaaa! Je vraag: krijg ik weer een miskraam? De kristallen bol heeft voor jou het volgende antwoord: Maak je geen zorgen.
nou met de online kaartlegging kreeg ik als dagkaart de "page van de staven" betekend: begin van iets; kind, studie, reflectie etc. de glazen bol: Je vraag: ben ik zwanger De kristallen bol heeft voor jou het volgende antwoord: Luister naar je hart Jeetje....
Hallo dames, Ik ga door naar oktober! Ben gister ongelooflijk zwaar ongsteld geworden met allemaal stolsels! Sorry voor de details maar heb dit nooit eerder gehad! gr. Arbo1978
hoi dames... Ik ben bang dat ik helaas op rood mag... Mijn banner laat ik nog even zo staan, maar volgens mij zet het door... Op naar ronde 11 al weer...
Ik moet naar het ziekenhuis...De pijn is te extreem ik trek het niet meer! Weinig bloeding,maar wat een PIJN! Om 9 uur moet ik er zijn... Nog nooit is het zo erg geweest!
Puzzcat; dat klinkt niet goed. Veel sterkte! Arbo; balen zeg... fl3xgirl; niet zo positief bij mij... op de vraag; ben ik zwanger; "er zal heel wat voor nodig zijn". En bij de 3 kaarten trek ik als laatste de duivels... .
jemig meid probeer rustig te blijven he...(makkelijk zeggen)... als je kunt laat je het dan nog even weten hoe het ging?
Puzzcat, sterkte meid! Ging ook even in de glazenbol kijken: Ik vroeg: ben ik zwanger? Krijg ik: ziet er niet goed uit. Dus......