kom op he meiden flex hoop dat je snel aansluit bij de meimamas of juni moppies kom op hier wat hcggtjes van mij! *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** ***************************
Bannercheck. Nog steeds geen spoortje van de te bekennen. En last van mn (.)(.) Alle wachtenden, nog succes!
Hallo Allemaal, Daar ben ik weer. En ik heb getest! Maar het is uitgelopen op een gevecht met de test. Uiteindelijk heb ik de test moeten opereren en door al het gedoe met de test durf ik het resultaat, een heeeel maar dan ook heeeeeel licht roze streepje niet voor waar aan te nemen. Vanmorgen vroeg in het schemer ging ik met de bibbers in de benen de test uitvoeren. Ik kijken en zag meteen bij de teststreep een dikke roze streep verschijnen. Mijn hart sloeg een paar keer flink over, maar... De controle streep kwam niet. Dat heb ik weer dacht ik. Dus ben ik nog eens even goed gaan kijken bij een beetje een felle lamp, want ik stond nog steeds in de sfeer verlichting naar dat ding te turen. Toen zag ik bij de controle streep kant een raar bultje. Wat bleek nou, na het gevecht en de operatie van de test, het binnenste teststrookje zat een halve centimeter te laag in het hulsje. Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg pfff. Waardoor dus de controle streep bij de T stond en de plek waar de teststreep wel of niet verschijnt was achter het plastic verdwenen. Ik heb toen de binnenstrip natuurlijk uitbundig bestudeerd en zag een heeeeel vaag roze steepje naast de test streep. Vager dan de vaagste streep die ik hier gezien heb zeg maar. Nou weet ik het dus niet meer want ik heb ook dat stripje overal aangeraakt enzo. Misschien heb ik daardoor de plaats waar het streepje zou moeten staan wel licht gekleurd ofzo. Snappen jullie het nog? Conclusie: Zet mij maar op blauw, voor de Hummer. Vrijdag of zaterdag test ik bij uitblijvende ongi opnieuw. Mijn borsten zijn nog net zo gevoelig als gisteren. Maar wel sinds vandaag een soort ongi pijn in mijn buik. Niet zo gemeen stekerig als anders, maar meer een beetje zeurderig. Ik probeer het maar weer een paar dagen van me af te zetten. Ben daarom lekker gaan sporten vanavond (body combat) en dat beviel goed, alhoewel het wel wat vreemd voelde aan de (.)(.) bij tijd en wijlen. Ik houd jullie op de hoogte. Groeten, Lientje
tjee lientje..wat een gedoe! Heb je geen test meer om het morgen nog eens te doen? Er stond toch (uiteindelijk) een 2de streepje? Ik zou niet kunnen wachten hoor! Ik zou het zeker willen weten! succes met wachten enne...check de test voor je 'm gebruikt!
heej dames, nou ben net terug van werk en nog niet ongi... afgelopen dagen al enkele keren het idee gehad om ongi te worden mar komt maar niet. boobs doen erg zeer en buik is opgezet... w88 vrolijk verder.. liefs
mijn buik dat ook pijn na meer zeurend gevoel pff mij duurt dit te lang al 23 dagen overtijd negatiefe testen (urine) ook bij ha 1x ... hij zegt wacht nog maar 2 weken! jee.... naja moet maar ik heb ook opsipatie xxxxxmij
hier nog geen , wel af en aan ongibuik krampen, enne ... neg getest, dus zet mij maar in het groen , maar weet afwachten hoe lang de cyclus dit keer is ............
goede morgen dames. hier gaat alles zijn gangetje. mijn temp blijft elke dag bijna het zelfde maar hij daalt nog niet. verder heb ik een beetje trekkerig gevoel im mijn buik. en mijn borsten doen en beetje pijn.
Het is hier op de lijst wel spannend hoor. Ook hier nog niets en vandaag echt officieel een dag over tijd. Liefs, Lientje
Huh, mijn banner begint opnieuw met tellen zie ik. Ik heb m niet gewijzigd. Wat een dom smurfje! Ik ga nu werken, pas m straks wel aan. Doei doei