Lientje! Ik zat gister wel in spanning te wachten op je antwoord, maar lag al te slapen toen jij postte gisteravond... Was moe, joh..! Maareh, wat een k*ttest had jij zeg! Die dingen moeten toch gewoon goed zijn? Heb je eindelijk genoeg moed verzameld om te testen, is die test niet goed... Nou, dat is echt kl*te! Maar vandaag ga je dus niet testen? Morgen doen, he? Ik wil je bij de mei-mama's hebben! Oh nee, jij wordt dan een juni-mama... Jammer! (Maar eigenlijk super, natuurlijk! ) Werkse vandaag! Liefs Jenna
nou hier toch een beetje bruinverlies snap er weinig van want normaal vind mijn buik dat ie moet laten weten dat ie er nog is door middel van vreselijke buikkrampen en dan kan ik als een idioot naar mn pillenkastje lopen... nu geen pijn, wel bruinverlies, beetje, hopelijk niet de maar vrees t ergste....
geen bloed! ja verder eigenlijk niets iig niet wat met symptomen van zwangerschap te maken hebben... heb wel rug pijn onderin maarja of dat door de infectie komt geen id wel is mijn buik opgezet maar wederom waardoor het komt geen id
wat ik wel voel dat nieuw is vandaag dat mijn buik zich heel erg naar buiten zit te drukken alsof het ruimte zit te maken
hee fl3xgirl: spannend joh, en nog twijfelen ook... hihi... je klonk zo vastberaden toen je zei, nou ik ga toch pas testen als ik 2 weken over tijd ben, maar ja, als het nu toch dichterbij komt is het wel erg lastig, he, om te wachten... ben benieuwd wat je gaat doen....
goedemorgen dames na lange tijd ben ik er weer even! het afvallen gaat goed weeg momenteel onder de 90 dus gaat goed ben vandaag de hele morgen al misselijk. probleem is dta ik niet meer weet wanneer ik de vorige keer ongi was en wanneer ik het deze maand zou moeten worden......dus weet niet of ik overtijd ebn of wat dan ook dus denk dta ik ngo tot volgende week wacht end an eens ga testen als ik tegenm die tijd nog steeds niet ongi ben! ook zijn we helemaal ingericht in de wonign en genieten we er beide van om weer op ons zelf te zitten XXX