geen bloed geeft moed! hopelijk testen jullie allemaal snel roze... ben ik alleen wel eenzaam alleen in november(maar dat heb ik er wel voor over hoor dames 8-[ )
Net helemaal los gegaan op een zak met choco-kruidnootjes. Ik vrees dus met grote vrezen Lientje, Ilone en Fl3x: spannend!
ik ben vandaag weer aan het kokhalsen. hoop dat het een beetje een goed teken is. ik vind het zo spannend
Mijn NOD is morgen! Wil iemand mij even op de lijst zetten? Weet niet hoe het moet! Allemaal veel sterkte! Ik denk zelf echt dat ik zwanger ben, maar morgen even afwachten! Spannend! Liefs
Heej Ilona Heb je dat vaker voor je NOD, ik had het bij mijn eerste zwangerschap wel dus kan een goed teken zijn
Heb ik ook af en toe en de afgelopen paar dagen moest ik regelmatig wat eten, maar nu sinds een uur of 3 geleden zit ik tjok vol, kan nog net een kopje thee bij maar meer ook niet...
ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap heel erg gehad. de hele dag door. ik kan ook niks tegen mijn buik hebben. mijn broeken zitten niet zo lekker
Het wordt bijna te spannend hier. Ik heb al anderhalve week last van mijn buik het voelt als een soort spierpijn, heel vreemd.
niesje en daantje wat ontzettend klote zeg. hoop dat de volgende ronden voor jullie zijn. dikke kusz ilona
Jeetje en jullie hadden zulke goede hoop. Nu zakt de moed me helemaal in de schoenen. Heb ook rugpijn= kwaaltje voor mijn nod.
dames ik ga zo lekker naar huis weekend vieren. zodra ik ongi of misschien wel zwanger ben zal ik dit direct met jullie delen. maar zal niet zo veel komen kijken dit weekend beetje druk.