Ilona21: hier het zelfde, we stoppen er lekker vroeg mee vandaag, tijd voor een spannend weekendje ongi of.......... Ik zal voor ons beide gaan duimen en een schietgebedje doen voor het slapen gaan. Ik zal er ook niet zo veel zijn, tenzij ik echt iets te melden heb natuurlijk
ey meiden hier ook nog steeds helemaaaaal niks ik word echt zoo gek :'( kan wel huilen ik heb nu al een cycles van 52 dagen! normaal 28.... vandaag 24 dagen overtijd de laaste keer dat ik heb getest was ...vorige week vrijdag... bij de dokter en was negatief hij zei wacht nog maar een week of 2 ! pff nu dus nog 1 week te gaan....... heeft iemand dit ook mee gemaakt? xxxx
lekker dan...alleen maar meiden die hier weinig meer komen. Zitten we hier straks met een paar duimen te draaien haha. Flex, wanneer ga jij weer testen?
als ik een maand heb over geslagen dan zou ik over 4 dagen ongi moeten worden ... ... maar ik denk dat ik dat niet word want ik voel gewoon aan mijn lichaam dat er iets speelt ..
hey meiden, even mn banner checken! ik heb al bruine smurri (sorry...) en buikpijn (heeel af en toe ) en pijn in mn bovenbenen. dus ik vrees het ergste... jammer hoor... Succes jullie! liefs, Loesie
Hmm.. Ik heb zojuist een licht streepje gekregen met de matcare test.. Maar vertrouw het dus voor geen meter. Ik was opnieuw gaan testen omdat de test die ik gister had gedaan vanochtend wel opeens een streepje liet zien, en ik weet dat je daar niets uit mag opmaken maar manlief wilde toch dat ik nog een testje ging doen zonet.. Me man is nu nog even een andere test halen bij de drogist.. Jullie horen nog wel hoe het afloopt.. krijg het er warm van ps komt het vaak voor dat de matcare test vals positief aangeeft?)
eey meryem heel heel veel suc 6 meid .. alle testen zijn betrouwbaar aleen de vraag is is jouw hcg gehalte hoog of laag.. heel veel sterkte straks een streep is een streep ga daar maar echt vanuit! dikke knuf xx
vervelend is dat he die onzekerheid helaas is hier weinig aan te doen ik zelf zit ook in die onzekerheid marin xxx
Ik heb net getest... en volgens mij mag ik in het roze! Kijk maar even in mijn album. Morgenvroeg voor de zekerheid nog een testje...