ja ik geloof je, dat het een raar idee is...straks word het wel allemaal echter, wanneer je het echt gaat vertellen en helemaal na de eerste echo...pff spannend hoor......wauw je bent ZWANGER!
heej meryem JIJ OOK GEFELICITEERD! ook echt definitief zwanger hoor........... Geen twijfel mogelijk over dat streepje...... Liefs
Tja dames, ik zie wel 2 streepjes bij jullie Maar er wordt vast nog een testje tegenaan gegooid omdat je het niet gelooft haha! Kan ik me best voorstellen dat het onwerkelijk is
Meryem; hier ook weinig symptomen. Was wel al een tijdje extra moe (maar ja, drukke tijd). Verder was het enige opvallende dat ik echt last van mijn borsten heb en geen echte ongi-pijnen.
Meryem en ienieminie, GEFELICITEERD! Ontzettend gaaf zeg. Hup jullie roze wolkje op! Madelief, ja ik bedoelde te zeggen dat het dan stil hier wordt als niemand er is. En wat bedoel je met het laatste: is er niemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Zit terug te lezen maar kan niks vinden?! Kan je het nog een keer uitleggen Owwwwwww ik ben zo bang voor morgen!
oke is goed ik vertel even mij verhaal : ik ben vandaag zoals je ziet 24 dagen overtijd heb nu al een cycles van 52 dagen ! normaal gesproken 28 al mijn urine testen zijn negatief vorige week vrijdag voor het laast getet bij de huisarts en die zei wacht nog maar 2 weken ( nu dus nog maar 1 week te gaan) ik ben eigelijk gewoon aan de pil (nu niet meer inds 24 dagen te riskant) bij mijn laaste pilstrip was ik de eerste 2 weken hevig aan de diaree en dacht hier pas aan toen ik een paar dagen overtijd was dus ik heb het onveilig gedaan.. 24 dagen geleden heb ik op mijn ongesteld dag 1 minisicul sliertje helder rood bloed verloren met doorzichtig slijm sinds dien niks geen bloed meer te zien... ik denk er nu niet meer te veel aan eerste 2 weken wel gedaan maar dat is een gezonde stress lijkt mij... daarom vroeg ik af of iemand dit ook mee heeft gemaakt of raad weet of gewoon lekker met me wil kleten graag weinig berichten terug en heb niemand om hierover te praten ... xxxxxmij
owww jeetje wat een vervelende situatie! Nee ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar ik heb wel verhalen gehoord over meiden die een cyclus gewoon op de 1 of andere manier overslaan. Misschien is dat aan de hand? Of misschien zit er toch stiekem een iniminie mensje te nestelen...... Bah vervelend hoor. Ik werd al gek toen ik 1 week overtijd was!
ja he pff ik snap hier niks van als je stopt met de pil hoor je toch gelijk ongeteld te worden ? p.s. mijn temp. is nu 37.2 hoog?
et ienieminie nee ik open denk ik geen topic wil er niet te veel mee bezig zijn maar vind het fijn als ik hiet zo af en toen een reactie krijg xx
Heej Madeliefje, Dat hoeft niet hoog te zijn maar kan wel ligt een beetje aan hoe je normale temp is? (heb je ook weinig aan he). In principe wordt je zodra je stopt met de pil ongesteld je krijgt in ieder geval een bloeding. Als dat niet gebeurd dan weet ik het ook niet. Ik weet wel dat een vriendin van mij zwanger bleek te zijn (al vier maanden toen ze erachter kwam) en al die tijd aan de pil was en gewoon een bloeding kreeg. Maar dat is natuurlijk de omgekeerde situatie... Ik weet het ook niet, maar het is echt rot voor je. Wel een lekker business voor de zwangerschaptestfabrikant al die zenuwachtige vrouwen liefs
ey gp894 dank je voor je reactie tsja ik wacht maar tot volgende week vrijdag dan test ik weer als ik er 1 heb overgeslagen wat wel raar is want als je de pil slikt wordt je altijd ongesteld.... dan zou ik volgende week woensdag ongesteld moeten worden zo niet dan test ik dus volgende week vrijdag ik heb wel een online zwangerschapstest gedaan deze was positief maar hier ga ik natuurlijk niet vanuit... kijk maar : Uitslag online zwangerschapstest voor Angel De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Donderdag 9 Augustus 2007. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Jouw aangeven datum (Zaterdag 4 Augustus 2007) lag buiten jouw vruchtbare periode, maar je eisprong kan ook op een andere dag in de cyclus hebben plaatsgevonden, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad. Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, meer zin in andere soorten eten hebt, vaker moet plassen, verhoging hebt, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. Vrouwen die niet zwanger willen worden maar gemeenschap hebben zonder voorbehoedsmiddelen te gebruiken, hebben een kans van 85% om binnen het jaar zwanger te raken. Als je gewoon gemeenschap blijft houden zonder voorbehoedsmiddelen dan is de kans dus groot dat je zwanger raakt. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Donderdag 26 Juli 2007, dan ben je uitgerekend op: Donderdag 1 Mei 2008. Je bent dan nu in week 10 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 216 dagen te gaan. Je hebt 52% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF